Odgovor To mar 06, 2018 19:40

Mikro poškodbe mišičnih vlaken

Čeprav si strokovnjaki še niso popolnoma na jasnem, preko katerih mehanizmov vse trening z utežmi vpliva na rast mišic je jasno, da imajo pri tem glavno vlogo trije mehanizmi: mehanska tenzija ali napetost, metabolni stres in mikro poškodbe mišični vlaken.
Večina raziskav kaže, da ima glavno vlogo mehanska tenzija, ki lahko spodbuja hipertrofijo preko različnih mehanizmov.
Pred kratkim objavljena razsikava pa govori o vlogi mikro poškodb mišičnih vlaken. Čeprav sta Dorian Yates in Mike Mentzer dajala velik poudarek na tem dejavniku ( tudi jaz

:)

) pa kot kaže nima takega vpliva, kot smo mislili. Pravzaprav lahko optimalno rast te celo ovirajo. Energija in sintetizirane telesne beljakovine po samem treningu se namesto za rast porabljajo predvsem za obnovo in ne potrebne beljakovine za ekstra hipertrofijo. Torej uničiti mišico, da potem nekaj dni ne moremo hoditi, trenirati nima smisla. Veliko boljši je "zmerno" intenziven trening v nekaj več serijah, ki je bolj pogost. Besedo zmerno sem dal v narekovaje zato, ker večina klasičnih fitneserjev ni blizu niti temu zmernemu treningu, kaj šele pretiranim mikropoškodbam mišičnih vlaken. Za vsak slučaj, da ne bo poleg telefonov, elastik in črmljih slušalk to potem razlog za še slabši izkupiček iz treninga

:)


(Fotografija, ki prikazuje ekstra intenzivnost je izposojena, ker v svojem arhivu nimam nobene primerne foto pravega treninga.)


Slika
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com