Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je So dec 14, 2019 14:27

Ni napredka, kako naprej?

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Tomicaaa

Pleničar

Vnosov: 58

Pridružen: Če okt 15, 2009 20:43

Odgovor Sr jun 03, 2015 23:09

Ni napredka, kako naprej?

Lep pozdrav!

Obračam se na vas, ker v zadnjem času opažamo (kolegi, ki skupaj treniramo), da nimamo nikakšnega napredka (v smislu povečevanja povečevanje obtežitve). Delamo pri kolegu doma, na voljo imamo ~80-100 kg uteži, traktorsko gumo (ne preveliko), dve avtomobilski gumi, "štange" (za dipse, pull-upe), pas za okrog pasu (da si navežeš uteži), pal'co za bench/deadlift, kolebnice, skratka ni da ni.

Vem da je v veliki večini kriv način treninga (pogosto imamo "cardio workout" namesto "strength workout", kaj s tem mislim je da delamo krožni trening 2-3x na teden, kjer za vsako vajo porabimo 30s s 15s pavze, kar pa za moč ni idealno), kar sam opažam da bench-at ne morem več kot 60 kg. Pa še to samo po eni seriji lahko naredim 10 ponovitev, v drugi že pešam in naredim max 8, 2 s pomočjo.

Če opišem en trening prsi / hrbta (delamo skupaj, kar se mi zdi druga napaka):

Prsa:

Close grip bench press
Wide grip bench press
Archer
Crocodile walk
Incline bench press
T-bar push up
Decline bench press
Butterfly

Hrbet:

Close grip pull up
Lower Lat na klopci (kurblanje)
Veslanje na trx-u
Vrtenje "bulgarke"
Ena trx vaja (nevem kako se reče, trx vlečeš nad glavo (s stegnjenimi rokami), vaja za zgornji del hrbta - rame)
Deadlift
Razročko (na trx-u vlečeš roke narazen v obliki T-ja)
Wide grip pull up

To je to, mogoče sem kakšno vajo izpustil pri hrbtu, pa to sploh ni veze. Delamo v glavnem te vaje, ampak nekega občutnega napredka ni (pri pull-upih gre včasih kakšna kilca ali dve več gor, vendar zelo prepočasi).

Sam realno povem, da ko začnemo drugo serijo težko že 5 sklec zapored naredim. Res da treniram komaj en mesec z njimi, ampak fantje ki trenirajo že malo dalj časa, ne opažajo napredka, ker nimamo moči (in ker za to nič ne delamo).

Skratka, kako si lahko pomagamo? Jaz sem sicer dal predlog, da bi enkrat tedensko nabasali uteži na ročke, palice, nahrbtnike ter delali malo ponovitev z max obremenitvijo (se pravi do 5 ponovitev z koliko uteži gre). Rad bi dobil še vaš pogled na to stvar, ker vem da vas je kar nekaj stručkotov tu gor :)

Če bo kdo kakšne dodatne informacije potreboval glede režima treningov, pa naj kar vpraša :) Še ne grizem(o)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63918

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jun 04, 2015 09:51

Re: Ni napredka, kako naprej?

bo treba malo manj serij za prsa če boš želel napredovati v moči kot se zagre
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Tomicaaa

Pleničar

Vnosov: 58

Pridružen: Če okt 15, 2009 20:43

Odgovor Če jun 04, 2015 11:15

Re: Ni napredka, kako naprej?

Delamo po 2 seriji, ker več ne gre. Torej naj nabašem več uteži pa probam nardit koliko lahko?

Vrni se na Vadba za moč in eksplozivnost

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.