Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
Danes je Če dec 12, 2019 19:52

Nenapredovanje

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

PeroX

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: Pe jun 27, 2014 16:15

Odgovor Pe jun 27, 2014 16:42

Nenapredovanje

S fitnesom sem se nekoliko bolj zacel ukvarjati pred letom in pol. Prvo leto nisem treniral zelo intenzivno ter pridobil nekaj malega na misicni masi. Merilo za napredovanje v moci imam, koliko dvignem bench press. Po okrog dveh mesecih treninga sem lahko dvignil 8X 60kg. Zadnjih nekaj mesecev sem precej povecal intenzivnost treninga, povprecno treniram okrog 1.5/2 ure na dan, 6 x na teden. Vcasih treniran tudi po 3 ure. Uzivam tudi proteinski napitek za povecanje mase. Obicajno 2 meri/dan. V nekaj mesecih sem pridobil okrog 10 kg misicne mase.

Precej hitro sem prisel iz 60 kg na 80 kg po 8 ponovitev. Tu pa se je povsem ustavilo. Delam tudi 10 serij z 8 ponovitvami 80 kg. Toda tega nikakor ne uspem preseci? Kar se mi zdi precej nenavadno glede, kako sem na zacetku hitro napredoval. Poiskusam tudi 85 kg z okrog 4 ponovitvami ali 90 kg z eno ponovitvjo. To je maksimalno kar zmorem ze kaksne tri mesece. Treniram pa vsako misico na 48 ur ze od samega zacetka. Hrano uzivam povsem obicajno, kakor preden sem se zacel ukvajrati s fitnesom. Edini dodatek so proteinski napitki.
<< x

vidorando

Posting Freak

Vnosov: 2143

Pridružen: Če okt 31, 2013 13:38

Odgovor Pe jun 27, 2014 19:26

Re: Nenapredovanje

če hočeš trenirati vsako mišico na 48h, potem moraš res paziti na volumen, saj je hitro preveč. Če pa uživaš v tem da na treningu mišico izmučiš do amena, potem ti priporočam da jo treniraš le enkrat tedensko. 2x tedensko je pa dobro se posvetiti področju ki nazaduje. Na treningih le omeji volumen izolacijskih vaj, da ne bodo ovirale hitrost regeneracije do naslednjega treninga.
Poleg tega ne ciljat na vsakem treningu da boš podrl svoj rekord. Stopnjuj.

Npr. za bench, deadlift, počep

prvi teden: ciljaj na 5x12 (5 serij, 12 ponovitev)
drugi teden: na 5x8
tretji teden: na 5x5
četrti teden: na 5x3
in ponovi

...ali kaj podobnega... možnosti je ogromno....

Pomembno je tudi upoštevanje moči drugih mišic, ki sodelujejo pri benchu, če imaš z njim probleme. V glavnem rame in triceps. Za rame ti priporočam overhead press z drogom, za tricepse je pa odličen close-grip bench in pa dipsi

upam, da sem ti lahko malo pomagal Slika

Vrni se na Vadba za moč in eksplozivnost

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.