Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 30e - forum
 
Danes je Pe dec 06, 2019 20:13

Pomoč

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

First Love You

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: Ne mar 25, 2012 11:07

Odgovor To okt 22, 2013 20:16

Pomoč

lep pozdrav

jaz bi pa prosil, če bi mi lahko nekdo prosim pomagal pri sestavi treninga, ki bi vseboval tako vaje z lastno težo kot vaje z utežmi. Saj hočem naredi več sklec več vzgibov dipsov... hkrati pa povečati težo pri mrtvem dvigu benchu ...

zdaj je zgledav moj primer treningov tako:

usak dan vaje z lastno težo
vzgibi
dipsi
sklece
počepi na eni nogi
trebušnjaki

vaje z lastno težo izvajam tako da naredim 5 serij Max ponovitev in minuta pavze
+

5x5 program 4x na teden

vendar se mi zdi, da imam iz dneva v dan majn energije na kratko vedno bolj sem utrujen
in bi lepo prosil, če bi lahko malo pokomentirali moj način treninga in mi ga pomagali izboljšati

hvala
<< x

unknown3

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 175

Pridružen: To apr 28, 2009 13:52

Odgovor Če okt 24, 2013 20:59

Re: Pomoč

že pošten trening 5x5 je lahko za telo dovolj, neko forsiranje vaj z lastno težo do odpovedi je odveč in je najbrž kontraproduktivno, kar si ugotovil tudi sam. Jaz bi priporočal, da napišeš svoj 5x5 v celoti da se pokomentira in pa da odstraniš vaje z lastno težo za nekaj časa (zmoglljivost ti bo skoraj sigurno vseeno rastla tudi v teh vajah, čeprav jih ne boš treniral). Če pa boš že vstrajal pri vajah z lastno težo, potem pa jih nikakor ne delaj vsakodnevno, in pa nikakor do odpovedi, kakor to počneš sedaj.
<< x

First Love You

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: Ne mar 25, 2012 11:07

Odgovor Pe okt 25, 2013 15:44

Re: Pomoč

[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]-pon (squat, bench press, bent row, ozki bench)[/FONT]
[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]-tor (squat , stand. military press, DL)[/FONT]
[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]-čet (squat, bench press, bent row, ozki bench)[/FONT]
[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]-pet (squat, stand. military press, DL)[/FONT][FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]
[/FONT]

vaj za roke ne delam posebej razen ozkega bencha, ker se mi zdi da že tako dovolj trpijo pri ostalih vajah kot so vzgibi in pa dipsi. Na proste dneve pa se malo igram pač delam dvig na prste pa počepe na eni noge handstand pushups pač raznovrstne vaje plank pač malo da popestrim use skupaj :)
<< x

unknown3

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 175

Pridružen: To apr 28, 2009 13:52

Odgovor Pe okt 25, 2013 16:53

Re: Pomoč

Imam občutek, da je tvoj problem, da preveč rad treniraš (: vsekakor daj telesu več časa, da se regenerira. 5X5 zgleda kr ok, mogoče bi poskusno izločil enega od benchov v pon in čet. mogoče bi raje izvajal 5x5 tudi z vmesnimi enodnevnimi fazami. če povzamem.. 5x5 je v osnovi zasnovan kot zadosten trening na tedenskem nivoju, če že delaš ostale stvari (manj=bolje) jih nikakor ne delaj do odpovedi. Toliko od mene, upam da še kdo napiše svoje mnenje. (:
<< x

First Love You

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: Ne mar 25, 2012 11:07

Odgovor Pe okt 25, 2013 19:49

Re: Pomoč

hvala ti :)

Vrni se na Vadba za moč in eksplozivnost

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 30e - forum
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.