Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Danes je To dec 10, 2019 08:49

Nik

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor To maj 30, 2017 09:38

Re: Nik

Odkar sem začel po nekem času trenirat, je teža šla gor za nekaj kilogramov. Pridobil sem nekaj volumna, predvsem v prsih in pa največ maščobe trenutno izgubil v nogah, predvsem meča, ki jim dajem tudi največ pozornosti pri treningu(meča treniram okoli petkrat na teden, prav tako zadnjo ložo - celotne noge pa okoli dvakrat na teden)
Celoten trening torej zavzema enkrat tedensko vsako mišično skupino, edino noge dvakrat kot sem omenil.. Treninge imam razdeljene v dva treninga dnevno - zjutraj zadnja loža in meča ter urna kardio vadba, ki mi zelo paše, potem pa popoldanski oz. večerni trening glavno mišico dneva ter kardio vadba, trenutno pol urna in jo bom tedensko, po potrebi poviševal za 10 min.
Prehrana je trenutno kokosovo maslo, goveje meso, maslo, jajca in pa zelenjava.
Po treningu včasih whey, ostali dodatki pa vitamin C, elektroliti, kreatin, BCAA, L- carnitine.

Prvi trd obrok(z izjemno kokosovega masla po treningu) jem okoli 14:00 ali kasneje, drugega pa med 17:00 in 20:00 uro

Pred treningom zjutraj: 1g l-carnitine, 5g kreatina, 5g BCAA, 1g vit C
Po treningu zjutraj: 5-10g BCAA, 1g elektrolitov, 30g kokosovega masla, včasih okoli 20g wheya, 1g vit C
Pred treningom popoldne: 1g l-carnitine, 5g kreatina, 5-10g BCAA, 1g vit C
Po treningu popoldne: 1g elektrolitov, 10-15g BCAA, 1g vit C

Prehrana je čez teden s soboto struktuirana 'strogo' ketogeno - v nedeljo, ko imam tudi trening nog pa pred in po treningu ogljikovi hidrati.. ta dan maščobe zreducirane, nekaj pa seveda tudi vnosa beljakovin.
Viri ogljikovih hidratov: beli riž, čokolino, kosmiči
Trenutno bom preizkusil vnos okoli 150g riža pred treningom, 200g čokolina po treningu in morebit še kakšna zadeva, če mi bo ta dan še ustrezala.. Vendar vse skoncentrirano znotraj časovne periode.
Ta nedeljske vnose bom tedensko zniževal za 50g enega ali drugega vira do popolne redukcije hidratov ter posledično popolnoma izločil vse 'offe'
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Če jun 01, 2017 08:41

Re: Nik

Do naslednje tedne še testiram s kardiom(ura zjutraj, štirideset minut drug trening) in potem vidim ali ga bom popolnoma izključil oz. zreduciral zgolj na neke 20 zjutraj in 20 v drugem treningu ter dodajal 10 na teden, ker nisem popolnoma prepričan glede izgube maščobe ob takšni količini aerobne vadbe pri tako nizkih kalorijah kar na začetku..
Lačen popolnoma nič, treningi intenzivni..
Futuristic mind with ancient soul.
Prejšnja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Fitness November 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.