Stran 1 od 1

David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: Po apr 06, 2015 20:14
Napisal/-a Danpi
Pozdravljeni, po prebiranju Vaših postov in tem, sem se odločil, da jo odprem še osebno..ali si beležim treninge v notepad in v mapu...ali pa jih dam tukaj :)

Tako, da bom začel predstavit :


David R., starost 27 let, višina 185, teža: 90kg, služba - vojak, cilj: sposodil si bom stavek od mojega bivšega trenerja MGL-a, SPECIALIZIRAN ZA NIČ, PRIPRAVLJEN ZA KARKOLI in pa triatlon tekme sprint, olimpik distance

no in to je moj moto, lani sem se navdušil nad športom imenovanim triatlon, do takrat sem bil tipičen fitneser, nato "crossfit" ljubitelj, torej..šport me spremlja čez celo življenje..experimenti s hrano so bili bolj tako: "ime znanega športnika" diet plan..in enter v google..sedaj sem spremenil mišlenje..in mi je bolj smiselno in v veselje biti fit v življenju, brez vaganja, brez štetja česarkoli, brez ure za obrok..in rad imam "pravo" hrano..včasih mi je bila prava hrana piščanja prsa pusta in riž..:) sedaj pa http://www.gapsdiet.com/ :)

PONEDELJEK 6.4.15

7:45 vstajanje
8:30 TRENING PLAVANJA (200m ogrevanja, 2x50m drill, 1x50m FAST, 6x 150m (3xfins, 3x swim), 1x 50 fast ..razplavanje)
po treningu obrok:
whey, spinača, banana, voda---->shake :)

kosilo: pečena hobotnica, zelenjava, kos potice makove

TRENING : treadmill: 2km ogrevanja nato 5 round of 1min@17km/h--->1min plank.... + različne vaje 12,10,8 ponovitev kot so pull upsi, dipsi..nato raztegovanja

večerja:regrat + 3 jajce+ maslo

Re: David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: To apr 07, 2015 18:01
Napisal/-a Danpi
Torek: 7.4.15

bujenje 5:00
zdravniški pregled
zajtrk 9:00 (jajca + špinača)

kosilo 14:00 govedina z zelenjavo

trening: tempo run 10km 5:00/km

po treningu whey+ sladka smetana

zanima me še sedaj tole:

to je od prejšnega pregleda krva slika..
kaj porečete na to? Grom? UrosS?

http://postimg.org/image/a739aqjf7/

Re: David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: Sr apr 08, 2015 05:12
Napisal/-a Grom
Da jej več nasičenih maščob in da drugič pred krvnim testom pavziraj nekaj dni če želiš realen rezultat glede določenih paramterov kot so encimi jeter in sečnina.

Re: David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: Sr apr 08, 2015 11:46
Napisal/-a sportnik12
Zakaj si se odločil za Gaps diet in kaj dela notri potem makova potica:)?

Re: David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: Sr apr 08, 2015 13:09
Napisal/-a fizikalc
Ali si vojak ESD? :)

Re: David - dnevnik (ideje za treninge,jedilnik...triatlon)

OdgovorObjavljeno: Sr apr 08, 2015 14:04
Napisal/-a Danpi
Saj se nisem odlocil prav za njo..gasp diet, prebral sem par člankov, všeč mi je bilo smernica:[FONT=Times New Roman]The best foods are eggs (if tolerated), fresh meats (not preserved), fish, shellfish, fresh vegetables and fruit, nuts and seeds, garlic and olive oil. Apart from eating vegetables cooked, it is important to have some raw vegetables with meals" :) [/FONT]
[FONT=Times New Roman]
[/FONT]
[FONT=Times New Roman][FONT=Verdana, Arial, sans-serif, Tahoma]potica? ziher kje piše, da je dobra?! :))[/FONT][/FONT]
ESD? Ne nisem vojak v esdju :)