Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Ne maj 31, 2020 08:05

Uros

<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr maj 25, 2011 21:32

Re: Uros

Sreda 25.5.2011

Trening:
> Kardio: 70 min, nizko intenzivni , AVG HR: 130 bpm, MAX: 144 bpm
> Fitnes:
Hrbet
- poteg na prsi LAT
- poteg dol stoje LAT
- veslanje na škripcu
- veslanje v predklonu palica
- dobro jutro
- hiperekstenzija

Počutje:
Boljše kakor včeraj, nekoliko več moči le tečno mi je postalo. Z delom za moč nisem ravno zadovoljen, saj pri hrbtu nimam takega občutka kot pri ostalih mišičnih skupinah. Mogoče se ne potrudim dovolj ali skoncentriram.

Hrana: LC dan
O1: ovseni, skuta, kakao, laneno seme, omega3, čaj
O2(služba): kuhana PP, brokoli, olivno, kava
O3(služba): tuna, sardine, kumara, bučka
O4: kuhana PP, dušen goveji zrezek, kumare
O5: shake, lešniki
TRENING pred/med bcaa, C-vit
O6: zdrob, whey
O7: jajce, 4 beljaki, dušen goveji zrezek, špinača, omega3

27/49/24 (OH/B/M), cca 3200 Kcal

Počutje:
OK. Tudi pri učenju sem bil zbran, dosti boljše volje kakor včeraj (spucal glavo). Sem danes ugotovil še nekaj. Splača se biti pošten. Dobil sem preveliko nakazilo, zato sem ga vrnil. Dejansko nisem nič dobil, razen če pogledamo z druge strani, moralno zadoščenje. Tega mi nobeden ne more podarit. Lep dan.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če maj 26, 2011 21:39

Re: Uros

Četrtek 26.5.2011

Trening:
> Kardio: 60 min, HIT, AVG: 157 bpm, MAX: 178 bpm
> Fitnes:
Prsi
- bench
- metuljček ravna klop
- potisk poševna klop ročke
- potisk poševna klop palica
Trebušne

Počutje:
Začelo se je s 5 min ogrevanjem, nadaljeval sem z 20 min intenzivnim tempom, nato 5 min višje intenzivnosti. Po tem intervalu je sledila kriza. Telo se je začelo upirat, vedel sem da bo sedaj samo glava tista, ki bo odločala o kvaliteti treninga. Kriz sem navajen, večinoma iz tekem, redko na treningih. Sledilo je 30 min vztrajanja na visoki intenzivnosti (AVG 162). Zadnji 5 min interval sem izkoristil in šel na polno do konca. Prilezel sem na 178 bpm. Na koncu treninga sem ugotovil, da sem ves čas gonil na predzadnji stopnji obremenitve na kolesu.
No sledil je še drugi del, vaje za moč. Ker sem prvi del oddelal več kot kvalitetno bi bilo krivično, da bi drugega zapostavil. Včasih se sprašujem od kod mi motivacija in moč. Vem, od odznotraj. Želja po napredku. Na koncu treninga sem se enostavno spustil na kolena, noge me niso več držale. Izčrpan totalno, z nasmeškom na ustih. Zadovoljen, zelo. Sedaj počitek in relaksacija do jutri, ko me še čaka trening nog, zato bo kardio nekoliko zapostavljen oziroma namenjen le ogrevanju in ohlajanju.

Hrana: HC dan
O1: ovseni, skuta, kakao, omega3, čaj
O2(služba): ovseni, skuta, kumara, kava
O3(služba): ajdov praženec, 2 beljaka, bučka
O4: ovseni, 2 beljaka, špinača, paprika
O5: ajdov praženec, whey, kava, fit burner
TRENING, pred/med bcaa, C-vit
O6: zdrob, whey
O7: dušen goveji zrezek, kuhana PP, zelena solata, omega3, čaj

58/29/13 (B/OH/M), cca. 3600 Kcal

Počutje:
Občutek imam, da bom še lačen. Enostavno kurim kot nor, kljub visokemu kaloričnemu vnosu. S cikliranjem sem sicer že prej hiter metabolizem očitno spravil še v višjo prestavo, verjetno ima tudi vpliv nekaj več MM, oziroma nizek delež M. Sicer sem danes bolj slabo spal, oziroma zgodaj vstal. Danes sem dosegel marsikaj. Za vikend upam, da po daljšem času naredim eno daljšo turo. Dober dan.
<< x

Scooby

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 974

Pridružen: Po nov 07, 2005 09:47

Kraj: Dol pri Ljubljani

Odgovor Pe maj 27, 2011 08:58

Re: Uros

Bravo! Super je spremlat tvoj dnevnik.

Z daljšo turo si mislil turo na sobnem kolesu?
"Pure adrenaline attached to a license plate!"
<< x

Maruska

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 68

Pridružen: Sr apr 06, 2011 11:08

Odgovor Pe maj 27, 2011 09:34

Re: Uros

UrosS je napisal/-a:Danes smo obujali spomine. Pred 6 leti ravno ob tem času, 176 cm, 35 kg.


Vprašanje, ki ga želim zastaviti že od objave: kaj je bila ta prelomnica? (če ni preveč osebno in če seveda želiš odgovoriti) Iz lastnih izkušenj mi je jasno, da začnemo spreminjati način mišljenja in se poglabljati vase ob za nas težkih preizkušnjah, ko nekaj 'poči' (navadno vezano na bolezen). Predvidevam, da je to sovpadalo s tvojo odločitvijo glede teka in prehranjevanja (oz. spremembe načina mišljenja)?
Upam, da nisem preveč vsiljiva, me pa zanima.
Drugače pa mi je zanimivo tvoje gledanje na življenje, stvari ... Lahko marsikaj ponovim in vzamem zase. Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe maj 27, 2011 09:53

Re: Uros

Maruska je napisal/-a:Vprašanje, ki ga želim zastaviti že od objave: kaj je bila ta prelomnica?


Maruska je napisal/-a:Drugače pa mi je zanimivo tvoje gledanje na življenje, stvari ... Lahko marsikaj ponovim in vzamem zase. Slika


Hvala :)
Zadnjič spremenil UrosS, dne Po jul 25, 2011 23:01, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

Maruska

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 68

Pridružen: Sr apr 06, 2011 11:08

Odgovor Pe maj 27, 2011 10:14

Re: Uros

Zanimivo ... kje se najdemo ...
Imam še eno, malo nenavadno vprašanje: kdaj boš pritekel (poudarek na zaključenosti dejanja)?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe maj 27, 2011 19:26

Re: Uros

@Maruska ne razumem.

Petek 27.5.2011

Trening:
> Rest day


Počutje:
Danes sem telesu privoščil počitek. Zasluženo. Sicer nam nekaj vreme za jutri zajebava zato je dolgi trening prestavljen na nedeljo. Naneslo bo ene 60-70 km pa 1000 m višincev tak iz grobe ocene. Jutri verjetno izkoristim priložnost in jo mahnem v Tivoli na plavalnega ali pogledat v MaxxGym.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, kakao, lan, omega3, čaj
O2: ovseni, beljak, bučka
O3: kuhana PP, paprika, zelena solata, olivno
O4: ovseni, skuta, lan, kumara
O5: whey sladoled
O6: kuhana PP, kumara, paradižnik, špinača, omega3

38/39/24 (OH/B/M), cca 2600 Kcal

Počutje:
Ok. Le tisto olivno mi zadnje čase dela neke težave. Drugače bolj ležeren dan obarvan z učenjem.
<< x

Maruska

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 68

Pridružen: Sr apr 06, 2011 11:08

Odgovor So maj 28, 2011 08:46

Re: Uros

Hotela sem z drugimi besedami vprašati, ali si se v tem našel, da lahko rečeš: 'to je to!', ali je tek na nek način beg ... Sama se namreč ne ukvarjam z maratoni in tek zapolni čas. Kakšen kos pogače odrežemo čemu, je naša odločitev. Prepričana pa sem, da je zmernost tista, ki vodi v dolgotrajno in stabilno zadovoljstvo, ne ekstremi (vem, da je to portal, posvečen športu in prehrani, pri dnevnikih pa izpostavljate tudi druge plati vašega dnevnega ritma). Zanima me, kako ti dojemaš svoj način življenja. Si puščaš čas tudi za druge stvari (ne vem, koliko pozornosti namenjaš športu in prehrani)?
Pa nočem biti vsiljiva, prej radovedna. Delujemo po svojih vzgibih - kot je verjetno tek tebi nek 'klic' k početju, tako je meni razumevanje ljudi. Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So maj 28, 2011 11:54

Re: Uros

Tek ni rešitev težav, je le način krepitve samozavesti. Mnogi zgrešijo že pri tem.

Zakaj ultramaraton? Ker so vsi dvomili vame, sam pa sem ohranil (dobil) vero v sebe in se prepričal, da mi s trdim delom lahko vse uspe, za kar se odločim. Na začetku je vsekakor šport predstavljal le kurjenje kalorij in zadovoljitev nekih potreb. Sem kompliciral in se počutil nelagodno, če sem kak trening izpusti, priznam ni me sram. Skozi čas se spreminja tvoj odnos do športa, postajaš zrel, do telesa začneš čutit več spoštovanja, saj veš da ga boš le tako lahko s pridom izkoriščal, da ti bo dobro služilo, konec koncev da boš zdrav. In to je moj cilj. Da ne bom pri 50ih vsak drugi dan pri zdravnikih. Čeprav se vsak drugi sedaj zmrduje, ko žvečim surovo zelenjavo ali jem "ptičjo hrano". Glej take it or leave it. Vem kaj počnem, vem zakaj to počnem. Ker se v svoji koži dobro počutim.
Moje osnovno vodilo pri športu in tudi v življenju je, da ne kompliciraj in se prilagodi dani situaciji. Če si stvari splaniraš naprej oziroma se na njih pripraviš. Avtosugestija, edini način da ti ultramaraton sploh uspe. Že na štartu zavedaš, da lahko umreš, in si na to pripravljen. Isto je v življenju.
Nekoč bom zaposlen, oče, mož. Časa bo manj, potrebno bo več prilagajanja. Vem in prav je tako. Izkoristit je pač potrebno dane priložnosti, sedaj imaš več tega, drugič več onega zato v tej stvari uživaj s polno žlico.

Konec koncev tudi pri takih treningih moraš imeti razčiščene pojme, kajti zelo hitro se zgodi, da ti stvari uidejo iz rok, se pojavi pretreniranost, prenasičenost, ujameš se v začaran krog. Če je moje telo utrujeno, ne grem na trening, ker vem, da bova naslednjič dala spet vse od sebe.

;)
<< x

Maruska

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 68

Pridružen: Sr apr 06, 2011 11:08

Odgovor So maj 28, 2011 16:53

Re: Uros

UrosS je napisal/-a:Tek ni rešitev težav, je le način krepitve samozavesti. Mnogi zgrešijo že pri tem.

Zakaj ultramaraton? Ker so vsi dvomili vame, sam pa sem ohranil (dobil) vero v sebe in se prepričal, da mi s trdim delom lahko vse uspe, za kar se odločim. Na začetku je vsekakor šport predstavljal le kurjenje kalorij in zadovoljitev nekih potreb. Sem kompliciral in se počutil nelagodno, če sem kak trening izpusti, priznam ni me sram. Skozi čas se spreminja tvoj odnos do športa, postajaš zrel, do telesa začneš čutit več spoštovanja, saj veš da ga boš le tako lahko s pridom izkoriščal, da ti bo dobro služilo, konec koncev da boš zdrav. In to je moj cilj. Da ne bom pri 50ih vsak drugi dan pri zdravnikih. Čeprav se vsak drugi sedaj zmrduje, ko žvečim surovo zelenjavo ali jem "ptičjo hrano". Glej take it or leave it. Vem kaj počnem, vem zakaj to počnem. Ker se v svoji koži dobro počutim.
Moje osnovno vodilo pri športu in tudi v življenju je, da ne kompliciraj in se prilagodi dani situaciji. Če si stvari splaniraš naprej oziroma se na njih pripraviš. Avtosugestija, edini način da ti ultramaraton sploh uspe. Že na štartu zavedaš, da lahko umreš, in si na to pripravljen. Isto je v življenju.
Nekoč bom zaposlen, oče, mož. Časa bo manj, potrebno bo več prilagajanja. Vem in prav je tako. Izkoristit je pač potrebno dane priložnosti, sedaj imaš več tega, drugič več onega zato v tej stvari uživaj s polno žlico.

Konec koncev tudi pri takih treningih moraš imeti razčiščene pojme, kajti zelo hitro se zgodi, da ti stvari uidejo iz rok, se pojavi pretreniranost, prenasičenost, ujameš se v začaran krog. Če je moje telo utrujeno, ne grem na trening, ker vem, da bova naslednjič dala spet vse od sebe.

;)


Hvala!Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne maj 29, 2011 19:23

Re: Uros

Sobota 28.5.2011

Trening:
> Rest day

Počutje:
Še en prost dan. Telo je zahtevalo svoje oziroma je glava ukazala tako. Za nedeljo sem si zadal en daljši trening zato mi dan počitka več ne bo škodil kvečjemu v bonus.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, kakao, lan, omega3, čaj
O2: tuna, kumara, paradižnik, kava
O3: sladoled
O4: kuhana PP, bučka, kumara
O5: kuhana PP, lešniki, bučka, zelena solata
O6: kuhana PP, skuta, špinača, omega3, čaj

36/45/20 (OH/B/M), cca 2600 Kcal

Počutje:
Študijsko :)
Zadnjič spremenil UrosS, dne Ne maj 29, 2011 19:39, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne maj 29, 2011 19:38

Re: Uros

Nedelja 29.5.2011

Trening:
> Kardio:
Kolo, 84.91 km, 3:05:53

Počutje:
Zelo zadovoljen s prikazanim. Moč na kolesu mi je precej narasla, predvsem kar se tiče konstantnega poganjanja pedal. Ni nekih vzponov in padcev moči. Opazil sem le, da me hitro pobira. Sicer sem jedel (NAJBOLJŠI NADOMESTEK OBROKA, okus je MaxxCardio team-ova skrivnost) na 45 min ampak je bilo premalo, naslednjič bo treba na 30 min, mišice več skurijo. Analiza je bila kot se spodobi narejena ob kozarcu hladnega whey-a.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, kakao, lan, omega3, čaj
O2: polovica ZEROimpact, bcaa, fit burner, kava
TRENING: bcaa, ZEROimpact (sem omenil da je to najboljši nadomestek obroka?!?!?), C-vit
O3: zdrob, whey, bcaa
O4: ajdov praženec, tuna, olivno olje, paradižnik, špinača
O5: sladoled
O6: kuhana PP, lešniki, jajčevec, paradižnik
O7: dušena govedina, rdeči fižol, zelena solata
O8: 3 jajca, 6 beljakov, špinača

42/37/22 (OH/B/M), cca 4600 Kcal

Počutje:
Ok. Lačen. Sem omenil lačen? Noro. No saj Garmin je pokazal 3000 minusa. Drugače ok, želodec je kul ne glede na količino zaužite hrane očitno dela kot nor. Whey je že na hladnem v primeru (nedvomno bo) krize :). Preostanek dneva preživel med oblikovanjem animacij v Flash-u in še nekaj html-janja. Spremljam malo dosežke kolegov tekačev. Občutek imam da pretiravajo, močno. Ne vidim smisla, oziroma o njem premišljujem kako naprej, kaj so mi cilji. Sam tek, doživljanje le tega in pa odnos do lastnega telesa se tukaj za moje pojme porušijo. Train hard but smart.
<< x

Jody

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 249

Pridružen: So mar 12, 2011 21:00

Odgovor Po jun 06, 2011 21:36

Re: Uros

Že par dni čakam kakšen nov zapis v dnevniku, pa še vedno ni nič novega...:) škoda, ker te je res fajn brati! Mogoče se sam tega ne zavedaš, ampak znaš (vsaj mene) na lep način motivirati in vliti voljo, ko je to potrebno. Nasploh se mi zdiš en pozitiven človek z jasnimi cilji in glavo ter srcem na pravem mestu Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jun 06, 2011 22:01

Re: Uros

Jody ljudje smo hitro pokvarljiva roba!

Ok, zadnje dni sem res bolj malo pisal je bilo precej ostalega dela, malo tudi blogiranja in predvsem učenja. Ajmo današnji dan.

Trening:
Rest day ali trip day

Počutje:
Vstal sem ob 3:00. Namerno, pred mano je bil težak dan, splaniran na uro kaj in kako. Ob 7:00 služba, ob 9:00 MaxxShop (sem šel malo Metko pogledat Slika) ob 11:00 kolokvij (zadnji), ob 15:00 vlak, ob 19:00 dobrodelni tek (naredil nekaj krogov, bolečine se še čuti bom videl kako naprej). Sedaj pa tukaj pišem. Skratka U2 povzame vse skupaj v par stavkih. Me pa od petka naprej daje močen muskelfiber, konkreten trening nog, moj najljubši. Pa po teh letih človek misli, da je že dal vse skozi. Všeč mi je.

Hrana:
O1: sladoled, omega3, čaj
O2(na poti): whey, lešniki, kava
O3(služba): skuta, kumara, paradižnik
O4(na poti): PP v ovitku, kumara
O5(na poti): Zero Impact Bar (Jelly = NOT LIKE)
O6: jajca, beljaki, zelenjava (mešano), omega3

Koliko česa ne vem, se mi ne da :)

Počutje:
Odlično. Vse skoraj kot po planu. Všeč so mi predvsem nepredvidene stvari, ki jih je treba momentalno rešit. Hm sem kaj pozabil. Evo tukaj sem strnil v nekaj vrsticah.
<< x

majchika16

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Ne mar 13, 2011 12:09

Odgovor To jun 07, 2011 10:04

Re: Uros

Jody je napisal/-a:Že par dni čakam kakšen nov zapis v dnevniku, pa še vedno ni nič novega...:) škoda, ker te je res fajn brati! Mogoče se sam tega ne zavedaš, ampak znaš (vsaj mene) na lep način motivirati in vliti voljo, ko je to potrebno. Nasploh se mi zdiš en pozitiven človek z jasnimi cilji in glavo ter srcem na pravem mestu Slika



+ 1 (UrosS, respect!)

Jody, ti si pa tudi ful faca!
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.