Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Ne maj 31, 2020 07:17

Uros

<< x

TheExtremist

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 59

Pridružen: Po sep 21, 2009 23:50

Odgovor Pe maj 13, 2011 03:02

Re: Uros

Lahko prosim razložiš kako poteka oz. s kakšnimi metodami se lotiš mentalnega treninga.


Obila sreče in veselja pri doseganju zastavljenih ciljev!
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe maj 13, 2011 04:51

Re: Uros

Mentalni trening razdelim na več tipov.

"Suhi" je tisti, ki ga izvajaš, ko nisi na samem treningu. Gre se za to da se skoncentriraš na dihanje, poslušaš telo in samo z dihalnimi vajami poskušaš umiriti telo.
Najpomembnejši del je avtosugestija, to pomeni, da se v glavi pripraviš na vsak možen scenarij. Na startih takih tekem veš, da lahko tudi umreš, sliši se noro, toda dejansko moraš biti pripravljen na vsak razplet in imeti v glavi pripravljen backup plan.

Tekom treningov psiho treniram predvsem tako, da sem rad sam, treningi se lahko zavlečejo v dve, tri ali več ur. To pomeni, da si v celoti odvisen od samega sebe, od organizacije prehrane, hidracije, postojank itd. Tudi treningi v ekstremnih pogojih (tek v največji vročini z minimalno tekočine) te pripeljejo do tega, da telo postane vzdržljivo in neodvisno od drugih, saj se lahko na tekmi hitro zgodi, da ostaneš brez supporta, takrat se moraš znajti sam, seveda se moraš takih treningov lotiti z glavo.
Prav tako so odlični treningi za nabijanje psihe, ko tečem v Prekmurju. 5 km ravnine brez najmanjšega zavoja, brez dreves, brez hiš le levo in desno od tebe polja, kot da si malo prej že enkrat bil tukaj.
Ker dosti dolgih tekem (6,8,12 urnih) poteka v krogu včasih grem tudi na stadion in odtečem cel maraton kar tam (400 m krog tečeš 42,2 km), vse to so malenkosti, ki lahko prinesejo ogromno.

Drugače pa je tek zame nekaj povsem drugega kakor samo tek, ni sredstvo za reševanje problemov. To je moj svet, moj čas, čas, ki ga lahko v celoti posvetim le sebi in prisluhnem svojemu telesu ter njegovim odzivom.


Pri teh številkah, moraš biti predan svojemu delu in ne le strmeti k cilju. Padci te naučijo največ.
<< x

Miskaa

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 346

Pridružen: Po feb 28, 2011 18:20

Odgovor Pe maj 13, 2011 07:52

Re: Uros

UrosS je napisal/-a:Pustiš vodo da zavre, zmanjšaš ogenj na minimum, vsiplješ not kašo, pustiš, da počasi vre tako dolgo dokler se ne napije, približno 10-15 minut. Skuham si jo vedno vnaprej in jo imam v hladilniku.
Razmerje: Na skodelico kaše dam približno dve skodelici vode oziroma malo več, ker se po kuhanju še močno napihne.


Hvala ti za nasvet. Pol pa ješ kar tako brez vsega?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe maj 13, 2011 07:56

Re: Uros

Ne pri vseh stvareh obvezno uporabljam ogromno začimb :)
Drugače pa jo jem z mesom, skuto, jajci, whey-em, itd. Zelenjava obvezni dodatek, lahko jo uporabiš namesto riža.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So maj 14, 2011 20:11

Re: Uros

Petek 13.5.2011

Dan za počitek, no če hišna opravila in pot štejemo pod to kategorijo.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, laneno, kakao, čaj
O2(na poti): skuta, špinača, sardine
O3(na poti): ovseni, whey, kumara
O4: PP kuhana, zelje, paradižnik, omega3
O5: rdeči fižol, kumara, paradižnik
O6: oslič, brokoli z domačim bučnim (TOP!!!!)

43/39/18 (OH/B/M), cca 2500 kcal

Počutje:
Dobro. Ugotavljam, da so treningi precej naporni in da so potrebe po hrani precej narasle. Prav tako ugotavljam, da mi OHji sploh ne ležijo razen v obliki zelenjave, sumim da zaradi vremena. Lep dan.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So maj 14, 2011 20:28

Re: Uros

Sobota 14.5.2011

Trening:
Old school fitnes - betoniranje, 5 ur
Old school kardio - košenje trave, 1 ura


Slika

Počutje:
Odlično, edina stvar, ki mi v Ljubljani res manjka, fizično delo. Nekako sem ga navajen od malih nog. Energije je bilo dovolj, šele zvečer se počutim utrujeno, prej ni bilo zaslediti posebnih znakov. Tudi vroče vreme meni zelo ustreza, kar sem navajen iz treningov. Dodaten plus, da lahko tistih nekaj ur preživim z očetom.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, kakao, omega3, čaj
O2: skuta, tuna, kumara, paradižnik
O3: Z juha, PP z žara, zelena solata z bučnim, pečene bučke in malancan, kava
O4: PP z žara, kumara, paradižnik, kava
O5: ovseni, skuta, cimet, omega3, čaj
O6: jajca, zelena solata

34/40/26 (OH/B/M), cca 2800 kcal

Počutje:
V redu, nekaj težav z želodcem, ki so kasneje minile. Za 5. obrok se mi je zaluštalo nekaj sladkega, zato sem si ga z veseljem privoščil.
<< x

Inja

Mlečnozobec

Vnosov: 121

Pridružen: So mar 26, 2011 18:32

Odgovor Ne maj 15, 2011 05:05

Re: Uros

Zelo priden ;)

Glede fizičnega dela se strinjam. Meni tudi ful manjka nekaj konkretnega za delat, ko sem na faksu in je samo: vstat, jest, telovadit, učit, spat. Verjamem, da si se kar utrudil na soncu ;)
[FONT=Century Gothic][/FONT]
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne maj 15, 2011 21:32

Re: Uros

Nedelja 15.5.2011

Dan za počitek. Telo je zahtevalo svoje. Sicer sem hotel naredit nekaj vaj za telo z lastno težo in raztezanje toda, če nisem 100% pri stvari nima smisla da fantaziram. Pa tudi zaslužil sem si počitek.

Hrana:
O1: ovseni, skuta, kakao, omega3, čaj
O2: skuta, sardele, kisle kumare, paradižnik
O3: G juha, divjačina (srna), skutini cmoki s kosmiči, zelena solata z bučnim, kava
O4(na poti): preostanek cmokov
O5(na poti): 2 celi jajci, 4 beljaki, kumara
O6: divjačina od kosila, zelena solata z olivnim

36/38/26 (OH/B/M), cca. 2800 Kcal

Počutje:
Tudi glede obrokov čisto off brez plana. Jedel sem tisto, kar mi je pasalo. Danes sem spet jaz kuhal, kar je ponavadi moja "naloga". Zjutraj me je zeblo kot psa zato nekoliko povečan kalorični vnos. Očitno imam zelo nizek %M, danes sem opazil žile na prsnih mišicah. Obenem razmišljam, zakaj večina zaužije tako malo, glede na njihovo aktivnost in konstitucijo. S tem le škodimo metabolizmu. Na sebi ugotavljam, da imaš od hitrega same dobre koristi. No razen tega, da moreš ogromno pojest, vendar se z organizacijo vse da, če se hoče.
Obroki za jutri so pripravljeni, tisti planirani kakor tudi neplanirani. Komaj čakam kardio :))
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po maj 16, 2011 04:20

Re: Uros

Prvi znak, da se počutim izčrpano, drugi znak vidim na telesu, tretji znak vaga. Preverjeno zaporedje. Za količino imej neko grobo osnovo, ki je preverjena (npr. 5 obrokov), nato pa prilagajaj glede na količino treningov in intenzivnost. Sicer nimam dosti mišične mase, toda na pram %M jih je dosti več zato tudi več kurim in me hitro zebe.
Poslušaj telo, opazuj spremembe, zapisuj si znake (vodi dnevnik), ostalo pa lahko tako ali tako prebereš v člankih kaj in kako, pa tudi dnevnik sem s tem namenom odprl.

Ne sprehajam se tam, delam tam ;)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po maj 16, 2011 11:47

Re: Uros

Okvirno ja. Za osnovo imam dnevno cca 2500 Kcal, ostalo pa prilagajam glede na treninge. Je tudi velika razlika, če delam zaporedoma težke treninge, če jih kombiniram s fitnesom, itd. Drugače uporabljam Garmina predvsem zaradi hitrosti in beleženja poti, kalorije so bile zanimive na začetku sedaj pa kot sem povedal večino se ravnam po občutku in tako, da poslušam telo. Isto pri oblikovanju treningov. Neko osnovo imaš ostalo pa pač prilagajaš. Le discipliniran moraš biti, da ne obstaneš na mestu.

Ja absolvent sem, toda žedve leti pomagam v laboratoriju na FMF :)
Ti si tudi tu?
<< x

afneguncam

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 559

Pridružen: So dec 05, 2009 22:18

Odgovor Po maj 16, 2011 15:27

Re: Uros

Spremljam tvoj dnevnik od prvega vnosa. Poosebljaš fit filozofijo tega portala, super si! Samo tako naprej. BRAVO!!!!
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po maj 16, 2011 16:08

Re: Uros

Najlepša hvala
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po maj 16, 2011 18:43

Re: Uros

Urosev odlicen clanek Tek v vrocih dneh na portalu
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

robotek

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 275

Pridružen: So dec 05, 2009 22:27

Kraj: Poljcane

Odgovor Po maj 16, 2011 19:00

Re: Uros

Super clanek, super dnevnik... two biceps up!

Lahko morda svetujes kak dober napitek, sem jih ze nekaj sprobal pa mi ti sladki okusi nikakor ne odgovarjajo...
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po maj 16, 2011 22:03

Re: Uros

Hvala vsem.
@robotek jaz se izotonikom in tem stvarem izogibam. Pijem vodo in pazim na vnos natrija tekom tekem (da se voda ima česa "za oprijet"), drugače pa imam zelo natrenirano telo in do 21 km gre brez tekočine (posvečam več pozornosti hidraciji tekom celega dneva).

Ponedeljek 16.5.2011

Trening
> Kardio: Visoko intenziven intervalni 60 min (10' WU, 10x1'/1', 10' CD, 2x2'/1', 1x4' do konca, 10' CD) WU-warmup, CD-cooldown
Slika
> Fitnes: 45 min
Biceps:
- upogib rotacija ročka
- upogib ročka
- upogib palica
Trebušne
Rame:
- stranski dvig ročke
- poteg k bradi palica
- potisk nad glavo ročke
- dvig diska spredaj

Počutje:
Jutro se je začelo zanimivo, z bolečinami takoj, ko sem stopil na noge. Ampak to me ne gane, temveč kvečjemu žene naprej, da naredim več zase in poizkušam poškodbo izkoristit na najboljši način. Pred HIIT imam vedno spoštljiv odnos. Vem, da bom telo gnal do mej v katerih ni navajeno delovat. Uspelo je lepo, kar je razvidno iz grafa HR, med minutnimi pavzami sem se z dihalnimi vajami uspel umirit za cca 30 bpm, dosegel sem največjo obremenitev na kolesu (zadnji 4 minutni interval) tako da ne vem kako naprej :)). Tudi vaje za moč mi uspevajo saj se skoncentriram na mišico katero vadim in jo ženem do zadnjih atomov. Poskušam jo kar se da izolirat in mislit le na njo. Ugotovil sem, da, če si bolj zdefiniran, to lažje gre, saj mišico dobesedno vidiš.

Hrana: HC dan
O1: ovseni, skuta, omega3, čaj
O2(služba): basmati, špinača, kuhana PP, olivno (zadnje tri spasiraš in dobiš pašteto)
O3(služba): basmati, skuta, kakao, kava
O4: ajdov praženec (z vodo), kozarec mleka, kumara, paradižnik
O5: ajdov praženec (z vodo), kozarec whey-a
TRENING
O6: bcaa, zdrob, whey
O7: tuna, zelena solata, omega3

60/30/10 (OH/B/M) cca 3500 Kcal

Počutje:
Brez problemov, razen riž mi nekako ne leži, mi je prosene zmanjkalo, oziroma sem jo pozabil vzet s sabo iz Prekmurja. Tekom treninga sem zaužil že en del bcaa, ker je bil intervalni trening res naporen, drugo polovico sem zaužil po treningu. Prav tako sem po Gašperjevem nasvetu naredil prvi obrok po treningu kar se da "čist", zdrob kuhan (120 g) na vodi (dodal malo soli zaradi izgube tekom treninga), ter kasneje primešal še whey, ko se je nekoliko ohladilo.
Zadovoljen.

Nasvet:
Zjutraj, ko se zbudite spijte na tešče vsaj kozarec ali pol litra vode. Vaše telo je bilo 8 ur brez tekočine. Dodate lahko malo limoninega soka za okus. To bo aktiviralo vaš metabolizem in prebudilo vaše telo.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.