Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Danes je Pe jan 24, 2020 10:02

Moj trening program

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Jasssm

Mlečnozobec

Vnosov: 189

Pridružen: Sr apr 16, 2008 18:30

Odgovor Če jun 18, 2009 20:17

Moj trening program

Starost: 18 čez 3 mesece#ed_op#br#ed_cl#Višina: 170 cm#ed_op#br#ed_cl#Teža: 75 kg#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ponedeljek: Biceps (6 serij)#ed_op#br#ed_cl#Torek: Noge, hrbet, trebušne (6 serij)#ed_op#br#ed_cl#Sreda: Triceps, prsa (6 serij)#ed_op#br#ed_cl#Četrtek: Biceps, rame (9 serij)#ed_op#br#ed_cl#Petek: Noge, hrbet, trebušne (9 serij)#ed_op#br#ed_cl#Sobota: Triceps, prsa (9 serij)#ed_op#br#ed_cl#Nedelja: Rame (6 serij)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Vaje: #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Biceps:#ed_op#br#ed_cl#- hammer curl#ed_op#br#ed_cl#- barbell curl#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Noge:#ed_op#br#ed_cl#- full squat#ed_op#br#ed_cl#- side split squat#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Trebušne:#ed_op#br#ed_cl#- crunch#ed_op#br#ed_cl#- dumbbell side bend#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Triceps:#ed_op#br#ed_cl#- close-grip bench press#ed_op#br#ed_cl#- dumbbell one arm triceps extension#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Prsa:#ed_op#br#ed_cl#- bent-arm barbell pullover#ed_op#br#ed_cl#- dumbbell bench press#ed_op#br#ed_cl#- dumbbell flyes#ed_op#br#ed_cl#- bench press#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Rame:#ed_op#br#ed_cl#- barbell shoulder press#ed_op#br#ed_cl#- dumbbell one arm upright row#ed_op#br#ed_cl#- front dumbbell raise#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Hrbet:#ed_op#br#ed_cl#- bent over barbell row#ed_op#br#ed_cl#- bent over two-dumbbell row with palms-in#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Vaje si nekako razdelim in jih naredim vse enako število serij.#ed_op#br#ed_cl#Ko imam 6 serij je to zame nekakšen lažji trening, pri devetih serijah se pa bolj potrudim in zašvicam. #ed_op#img src="http://www.the-xtreme.com/Smileys/default/cheesy.gif" alt="Cheesy" border="0"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Treningi so dolgi od 30 do 60 minut.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Bikaj spremenili, dodali? Vaje delam doma, tako da za hrbet niti ne vemkaj naj delam z ročkami, ker gre tako počasi... Zdi se mi, da sem seustavil in da se ne razvijam več, kljub enaki prehrani in pogojem.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Moji treningi niso profesionalni, tudi ne delam z maksimalnimi težamiin se sploh ne zmatram na treningih (razen pri treningu nog)... Tako da nimam prostega dneva. #ed_op#br#ed_cl#
<< x

john rambo

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 503

Pridružen: Sr jan 17, 2007 16:29

Kraj: Žalec, Celje

Odgovor Pe jun 19, 2009 18:21

#ed_op#DIV#ed_cl#Za moje pojme malo premalo serij dodaj raje več različnih vaj in naredi več serij že za malo mišico kot je biceps se mi zdi 6 serij premalo če narediš na 100% potem vsaj 8 serij , sicer pa vsak raste po svoje tako da če ti uspeva rasti ob takem treningu potem dobro.#ed_op#/DIV#ed_cl#
<< x

Jasssm

Mlečnozobec

Vnosov: 189

Pridružen: Sr apr 16, 2008 18:30

Odgovor Pe jun 19, 2009 20:26

Saj imam na teden po 15 serij vsake mišice... Bi bilo bolje, če bi imel naekrat toliko serij in imel celodnevni počitek naslednji dan?#ed_op#br#ed_cl#

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Fitness 01-2020 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.