Stran 2 od 2

OdgovorObjavljeno: Sr jun 03, 2009 20:22
Napisal/-a Grom
Markec je napisal/-a:maxxAdmin a tiste gigantske serije kaj jih Grom priporoča pa niso preveč za rekreativca? Tisto je v eni rotaciji 6-7 serij (če gledaš na eno vajo kot serijo). #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley25.gif"#ed_cl#
#ed_op#div#ed_cl# #ed_op#/div#ed_cl##ed_op#div#ed_cl#- to ni enako kot toliko serij oziroma nikako ne mores primerjat#ed_op#/div#ed_cl##ed_op#div#ed_cl#- to ne priporočam nekomu ki hodi na fitnes rekreacijsko#ed_op#/div#ed_cl##ed_op#div#ed_cl#- to je za nekoga ki želi doseči optimalen rezultat#ed_op#/div#ed_cl##ed_op#div#ed_cl#- na definicji cca 1/2 treninga (2 do 3 gigantske za mišico), na masi zadnja vaja za misico#ed_op#/div#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Pe jun 05, 2009 19:15
Napisal/-a getbig
Grom, kaj bi mi priporočal glede prsnih? Naj jih delam 2x na tedn? Ali jih raje probam "ubit" 1x na tedn... #ed_op#br#ed_cl#jst bi raje, da prehitevajo kot da zaostajajo....#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#p.s. ful me muči špeh v pasu pa na nogah... bojim se, če grem na definicijo da mi bo dost mišic pobral in s tem tut tist jadno od prs kar mam...  mi priporočate naj ostanem na masi?#ed_op#br#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Pe jun 05, 2009 21:12
Napisal/-a Mustelo
Če paziš ti nima kaj mišic pobrat , samo treba je delat z glavo in ne hitet.

OdgovorObjavljeno: Pe jun 05, 2009 23:03
Napisal/-a Grom
getbig je napisal/-a:Grom, kaj bi mi priporočal glede prsnih? Naj jih delam 2x na tedn? Ali jih raje probam "ubit" 1x na tedn... #ed_op#BR#ed_cl#jst bi raje, da prehitevajo kot da zaostajajo....#ed_op#BR#ed_cl##ed_op#BR#ed_cl#p.s. ful me muči špeh v pasu pa na nogah... bojim se, če grem na definicijo da mi bo dost mišic pobral in s tem tut tist jadno od prs kar mam...  mi priporočate naj ostanem na masi?#ed_op#BR#ed_cl#
#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#pri prsih je ponavadi problem da ljudje ne delajo s prsnimi mišicami ampak z rameni in rokami. ni problem v premalo serij.#ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: So jun 06, 2009 15:19
Napisal/-a getbig
a obstajajo kakšne tehnike treniranja, da točno veš da zadaneš mišico...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#eno dobro sm se naučil iz tvojga članka:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#"#ed_op#/span#ed_cl##ed_op#font style="font-style: italic;" face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2"#ed_cl#Zamisliti si moramo, da imamo med obema komolcema nad prsnimi mišicami napeto#ed_op#br#ed_cl#palico, ki jo želimozlomiti tako, da potiskamo s celotnimi rokami#ed_op#br#ed_cl#navznoter proti centru telesa inne naravnost navzgor. Funkcija prsnih#ed_op#br#ed_cl#mišic je namreč tudi rotacija roke proticentru telesa."#ed_op#br#ed_cl##ed_op#/font#ed_cl##ed_op#font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif" size="2"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#je pomagala, ampak pri večjih težah mi to nekako ne uspeva, me preveč roke bolijo...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#aja pa še to, kako bi treniral noge, da nebi rasle? se to da? več ponovitev, manjša teža?#ed_op#br#ed_cl##ed_op#/font#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: So jun 06, 2009 17:31
Napisal/-a gavr0
Delaš po 20 ponovitev

OdgovorObjavljeno: So jun 06, 2009 19:32
Napisal/-a mulc
Manjše teže.#ed_op#br#ed_cl#Daš na zadnji dan v tednu, 4 oz. 5 dan. treninga. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ali pa sploh ne delaš.#ed_op#br#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Pe jun 19, 2009 15:00
Napisal/-a getbig
a se splača it tm do oktobra-novembra na definicijo? me je malo preveč zalilo tako, da me hlače preveč stiskajo...#ed_op#br#ed_cl#imam 87kg od tega je 15% BF kar znaša 13kg, rad bi meu 10%BF to je okol -5kg...#ed_op#br#ed_cl#a se da 5kg v 3-4mescih dol dat? al naj mam drugačne cilje?#ed_op#br#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Pe jun 19, 2009 18:13
Napisal/-a john rambo
getbig je napisal/-a:a se splača it tm do oktobra-novembra na definicijo? me je malo preveč zalilo tako, da me hlače preveč stiskajo...#ed_op#BR#ed_cl#imam 87kg od tega je 15% BF kar znaša 13kg, rad bi meu 10%BF to je okol -5kg...#ed_op#BR#ed_cl#a se da 5kg v 3-4mescih dol dat? al naj mam drugačne cilje?#ed_op#BR#ed_cl#
#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Do oktobra boš kamot spravo dol 5 kg če boš delal pravilno odvisno od prehrane kilogrami lahko padajo zelo hitro vendar vse prevečkrat zaradi premalo hrane kar gre dol so pa mišice ne maščoba.#ed_op#/DIV#ed_cl#