Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 30e - forum
 
Danes je Pe jan 24, 2020 09:54

Nov član - getbig

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

getbig

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 35

Pridružen: Sr maj 27, 2009 17:02

Odgovor Sr maj 27, 2009 18:16

Nov član - getbig

Lep pozdrav vsem skupaj!#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Tudi sam se ukvarjam s fitnesom nekaj manj kot eno leto... #ed_op#br#ed_cl#ko sem začel sem imel 75kg, zdaj jih imam 86... pridobil sem 11kg a polovico od tega mislim, da je maščoba.... ker se mi zdi, da sem pridobil izredno malo, bi prosil za malo pomoči okoli hrane in treninga....#ed_op#br#ed_cl#nekako tako sem se konstantno prehranjeval le da sem spreminjal OH...#ed_op#br#ed_cl#1. 50g wheya + 100g ovsenih + one-a-day + 3g omega3 + c vit.#ed_op#br#ed_cl#2. 150g tune + 50g riža + 50 mandlov + solata#ed_op#br#ed_cl#3. 200g piščanca + 60g riža + 5 žlic olivca (30g) + solata#ed_op#br#ed_cl#&nbsp;&nbsp; 20min. pred treningom: 20g wheya + 30g malto#ed_op#br#ed_cl#&nbsp;&nbsp; 5min. pred treningom: 5g bcaa#ed_op#br#ed_cl#4. takoj po treningu 50g wheya + 50g malto + 5g bcaa#ed_op#br#ed_cl#5. 200g lososa + 60g riža + 5 žlic olivca (30g) + solata#ed_op#br#ed_cl#6. 5 jajc + 3g omega3 + one-a-day + c vit.#ed_op#br#ed_cl#seveda okol 5l vode na dan#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#to je cca...220gB,250gOH,120gM#ed_op#br#ed_cl#dodatki so: whey,malta,bcaa,omega3,multivitamin,c vit.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#treniral sem...#ed_op#br#ed_cl#pon. prsa(9serij)+tric(6serij)#ed_op#br#ed_cl#čet. hrbet(12serij)+bic(6serij)#ed_op#br#ed_cl#pet. ramena(6serij)+noge(9serij)#ed_op#br#ed_cl#noge sem treniral 1x na mesec, ker so že tako velike zaradi fuzbala#ed_op#br#ed_cl#kardia nisem delal (zdaj ga že 1 mesec delam v torek)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#pa še slike....#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#tuki je primerjava pred enim letom in danes... opažam, da sem bolj zalit in mogoče mal več mišic... še zmeraj premal prsnih in rok:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="text-decoration: underline;"#ed_cl##ed_op#img src="http://www.shrani.si/f/G/Uz/2FoyaLY2/4.jpg"#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#hrbet pa kar lepo napreduje, sem zadovoljen:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="http://www.shrani.si/f/3e/X2/3s71mskT/3.jpg"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="http://www.shrani.si/f/3P/rl/ukEuEVx/5.jpg"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#pa še ena:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="http://www.shrani.si/f/1e/LJ/3MFIi6ae/2.jpg"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#kaj bi lahko spremenil, dodal pri prehrani? in kaj bi lahko spremenil, dodal pri treningu?#ed_op#br#ed_cl#treniram samo s prostimi utežmi, tm do max 12 ponovitev, cilj je masa... za definicijo je še prezgodaj?#ed_op#br#ed_cl#komentarji zlo zaželeni!#ed_op#br#ed_cl#LP#ed_op#br#ed_cl#
<< x

joey

Mlečnozobec

Vnosov: 234

Pridružen: Če nov 27, 2003 16:56

Odgovor Sr maj 27, 2009 18:59

Zelo podobna situacija kot pri meni; se mi zdi, da si vse razen prs lepo dubu, malo pa te je tudi zalilo. Mene tudi glede prs zanima, kako povečati maso, verjetno gre za genetiko ?
<< x

getbig

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 35

Pridružen: Sr maj 27, 2009 17:02

Odgovor Sr maj 27, 2009 19:49

točn to, če bi bla prsa večja bi vse skup bolje zgledal....
<< x

piaa

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To sep 18, 2007 17:25

Kraj: velenje

Odgovor Po jun 01, 2009 17:49

Prehrana se zdi še kr vredu: Treningi pa se mi zdijo dost preslabi...Js nardim za vlko mišično skupino preko 20 serij na trening, npr. hrebt okol 22 serij, prsa okol 20 serij, spredn del nog 22 serij, zadn del nog 15 serij, rame 15-20 serij, biceps in triceps 12 serij. Tk da po moje si boš mogu mal treninge spremenit, bol intenzivno, večkrat na tedn pa mal si razdel. Poglej ka drugi pišejo pa si sestev neki konkretnega. Pol pa začni trenirat na pouno.Srečno.
<< x

Jasssm

Mlečnozobec

Vnosov: 189

Pridružen: Sr apr 16, 2008 18:30

Odgovor Po jun 01, 2009 18:38

Zakaj pa imaš toliko serij za vsako mišico? Meni se zdi veliko... #ed_op#br#ed_cl#Si začetnik?#ed_op#br#ed_cl#
<< x

piaa

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To sep 18, 2007 17:25

Kraj: velenje

Odgovor Po jun 01, 2009 22:54

No pač treniram tk dolgo dokler ne čutim da je mišica že čist odpovedala, delam pa s takimi kilažami, da delam ponovitve od 12 do 8, tu pa tam kako serijo našopam tud do 15-18 ponovitev. Nism začetnik, treniram 3 leta. Sam sodelujem, komentiram pa bol mal na forumu, oz. skor nič, berem ga pa dost&nbsp;#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl#.#ed_op#br#ed_cl#Drugač pa useen mislim, da je premal za prsa 9 serij, sicer nevem kake ma tip kilaže...#ed_op#br#ed_cl#Js si vedno nastavim neko zmerno kilažo pa probam delat prave pa kontrolirane gibe.#ed_op#br#ed_cl#Nevem zaka je nejmu dovol tolk mal serij, lahka, da mu uspe v devetih serijah uničit mišico. Hmm predvidevam da je to pol dokaj kratek trening, npr. prsa+triceps ma skup 15 serij, verjetno je to okol 35-40 minut, s takim kratkim treningom bi lahka usako mišično skupino obdelu 2x na tedn.#ed_op#br#ed_cl#No nevem, pač to je moje mnenje, da bi lahka treniru bol.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

getbig

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 35

Pridružen: Sr maj 27, 2009 17:02

Odgovor Po jun 01, 2009 22:57

kdo ma velik jst al piaa?#ed_op#br#ed_cl#jst mam npr. 3 serije normaln bench z drogom, 3 serije bench pod kotom z ročkami pa 3 serije bench pod drugim kotom z ročkami.... skupaj 9 serij#ed_op#br#ed_cl#en(a) pred mano pravi, da je to malo, ti da je veliko?#ed_op#br#ed_cl#treniram skoraj 1 leto...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#je pa res že čas da konkretno spremenim trening....#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#kako bi nadoknadil prsne mišice?#ed_op#br#ed_cl#bral sem da 2x na tedn treniraš,... pa se bodo dovolj hitro regenerirale?#ed_op#br#ed_cl#
<< x

getbig

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 35

Pridružen: Sr maj 27, 2009 17:02

Odgovor Po jun 01, 2009 23:03

piaa je napisal/-a:Hmm predvidevam da je to pol dokaj kratek trening, npr. prsa+triceps ma skup 15 serij, verjetno je to okol 35-40 minut, s takim kratkim treningom bi lahka usako mišično skupino obdelu 2x na tedn.#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#zadel si 45min je max pr men trening... nekje sm bral da je tok kul... kok časa maš pa ti trening?#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
piaa je napisal/-a:#ed_op#br#ed_cl#No nevem, pač to je moje mnenje, da bi lahka treniru bol.#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#možno... mogoče me zavira beseda "pretreniranost", ki sem jo dostikrat prebral....#ed_op#br#ed_cl#
<< x

Markec

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1143

Pridružen: Če avg 31, 2006 22:32

Odgovor To jun 02, 2009 00:08

Meni recimo odgovarja sistem osnovna vaja -&gt; superserije -&gt; izolacijske. 25+ serij. Rezultat si poglej par tem nižje. #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
"Listen to all, follow none"
<< x

piaa

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To sep 18, 2007 17:25

Kraj: velenje

Odgovor To jun 02, 2009 11:16

Ja premal je. Za prsne mej usaj 4 ralične vaje 5 serij pri usaki vaji, za triceps in biceps usaj 3 različne vaje, pri usaki vaji nared po 3 serije. Za hrbet tus maj 5 različnih vaj po 5 serij. Morš pa začet delat še noge...#ed_op#br#ed_cl#Treniri pa tk da po koncu treninga neboš več mogu nič. Do pretreniranosti tud ne pride kr tk.#ed_op#br#ed_cl#Preber si mal kake treninge majo ostali pa boš vidu raliko pa si oblikuj en svoj trening tk, da bo dovol pa da ti bo pasalo. #ed_op#br#ed_cl#Preber ka ti je markec napisu#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl#.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

getbig

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 35

Pridružen: Sr maj 27, 2009 17:02

Odgovor To jun 02, 2009 18:01

lepo, lepo markec...#ed_op#br#ed_cl#bo treba pol 25+ serije :)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#sam še to:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span class="postbody"#ed_cl#kako bi nadoknadil prsne mišice?#ed_op#br#ed_cl#bral sem da 2x na tedn treniraš,... pa se bodo dovolj hitro regenerirale?#ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

Markec

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1143

Pridružen: Če avg 31, 2006 22:32

Odgovor To jun 02, 2009 21:29

1x na teden bo za moje pojme dovol. Ampak takrat jih moraš tako uničit da te še 4 dni za treningom bolijo (no vsaj mene). Ampak naj ti rajši strokovnjaki svetujejo :)
"Listen to all, follow none"
<< x

Mustelo

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 3399

Pridružen: Sr feb 20, 2008 00:35

Odgovor To jun 02, 2009 21:49

25 serij je preveč. Če res zadaneš mišico, potem veliko prej padeš dol preden prideš do 25. Jaz sem včasih delal po 2uri v fitnesu in po cca. 30serij samo za noge in je res da so bili rezultati dobri, ampak nisem vsega delal pravilno, pavze so se včasih malo podaljšale itd. Ko pa enkrat delaš prav, pa vidiš da je in hitreje in boljše zate.
<< x

Markec

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1143

Pridružen: Če avg 31, 2006 22:32

Odgovor Sr jun 03, 2009 17:20

maxxAdmin a tiste gigantske serije kaj jih Grom priporoča pa niso preveč za rekreativca? Tisto je v eni rotaciji 6-7 serij (če gledaš na eno vajo kot serijo).&nbsp;#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley25.gif"#ed_cl#
"Listen to all, follow none"
<< x

mikson

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 45

Pridružen: Ne maj 24, 2009 12:43

Odgovor Sr jun 03, 2009 17:32

#ed_op#DIV#ed_cl#Js nikoli ne zdržim 25 serij...ni šans. 16-18 serij je več kot dovolj, vsaj v mojem primeru....pa mi teče iz glave.#ed_op#/DIV#ed_cl#
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.