Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je To sep 22, 2020 17:41

ŠE EN ZAČETNIK (kritike, komentarji zaželjeni)

<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor Po mar 09, 2009 19:19

ŠE EN ZAČETNIK (kritike, komentarji zaželjeni)

Lep pozdrav,#ed_op#br#ed_cl#Jas sem spet začel po enem letu z fitnesom zaradi zdravstvenih težav.V tem letu se mi je nabralo ogromno špeha ki bi se ga rad znebil kar hitro zato bom vrjetno uporabil ketonsko dieto+fitnes+kardio.Star sem 18 let 180cm in 80kg, od dodatkov sem začel uporabljati whey in kreatin.Vaših kritik in komentarjev bi bil zelo vesel.#ed_op#br#ed_cl#Hvala v naprej.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="richedit/upload/2k692bcf6745.jpg" alt="image file name: 2k692bcf6745.jpg" border="0"#ed_cl##ed_op#img src="richedit/upload/2k8df1a7afda.jpg" alt="image file name: 2k8df1a7afda.jpg" border="0"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
Zadnjič spremenil anej, dne To apr 14, 2009 11:49, skupaj popravljeno 7 krat.
<< x

whey

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 105

Pridružen: Ne okt 21, 2007 13:22

Odgovor Po mar 09, 2009 20:14

ja nič bo treba delat..prehrano si ured na polno pa dobr trening pa bo hit nazaj pršu...#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl#
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor Po mar 09, 2009 21:08

whey je napisal/-a:ja nič bo treba delat..prehrano si ured na polno pa dobr trening pa bo hit nazaj pršu...#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Točno tak ne, jas bi te samo vprašal je ql tak 2 krat na tedn kardio tek in 3-4 krat tedensko fitnes oz za 1krat še doma delam zaj počasi pa v fitnes.Razmišlo pa sem o ketonski dieti samo še nimam točnega jedilnika.#ed_op#br#ed_cl#Drugač whey hvala ne.#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

whey

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 105

Pridružen: Ne okt 21, 2007 13:22

Odgovor To mar 10, 2009 19:13

ja če ti je deficit izguba maščobe pol 2x na tedn mislim da ni dost..je pa na forumu dost treningu za izgubo maščob in za mišično maso...glede treninga maš tud na forumu dost tega ..glede prehrane(jedilnika) pa tud ne dost članu ma vredu, tud za ketonsko...tak da mal poglej ane pa pol 1ga zber npr:#ed_op#br#ed_cl#http://www.maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?t=17946#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor To mar 10, 2009 19:27

whey je napisal/-a:ja če ti je deficit izguba maščobe pol 2x na tedn mislim da ni dost..je pa na forumu dost treningu za izgubo maščob in za mišično maso...glede treninga maš tud na forumu dost tega ..glede prehrane(jedilnika) pa tud ne dost članu ma vredu, tud za ketonsko...tak da mal poglej ane pa pol 1ga zber npr:#ed_op#br#ed_cl#http://www.maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?t=17946#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ja v osnovi bi rad zgubo maščobo, in ohrano nekaj mišic oz MM tekal om 4krat na teden 3 do 4 krat tedensko z utezmi edino jedilnik si morem poslihtati v nulo pa bo.Tisto na prikazni si ti?hudi stel mas ne#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

whey

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 105

Pridružen: Ne okt 21, 2007 13:22

Odgovor To mar 10, 2009 19:36

ei nazalost nism...drgač jedilnik če nameravaš na ketonsko imaš pa tule, je kr vredu,mogoče si ga mal predelaš, si pa ze neki pisu u temi sm vidu..objav svoj jedilnik tule da vidmo...#ed_op#br#ed_cl#
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor To mar 10, 2009 21:22

whey je napisal/-a:ei nazalost nism...drgač jedilnik če nameravaš na ketonsko imaš pa tule, je kr vredu,mogoče si ga mal predelaš, si pa ze neki pisu u temi sm vidu..objav svoj jedilnik tule da vidmo...#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Evo nekaj takega sem mislo:#ed_op#br#ed_cl#5g kreatina#ed_op#br#ed_cl#4 jajce ali 180g tuna + 10g olivnega + 3g omega3#ed_op#br#ed_cl#30g lešnikov + par rezin piščančja prsa#ed_op#br#ed_cl#200g mesa piščanec/puran/govejo + 10g top fibre#ed_op#br#ed_cl#TRENING(pred 5g kreatina, po 50g whey)#ed_op#br#ed_cl#200g mesa ali ribe(losus) + zelenjava + 10g top fibre#ed_op#br#ed_cl#sardele ali tuna 180g + 10g lešnikov + 3g omega 3#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Trening pa mam za 1krat delam doma in mam 4 krat tedensko tek približno 20 - 30 min isti tempo.In vaje z utežmi 3-4 krat tedensko za 1krat sem delo za vse mišice naenkrat v bistvu mam doma ono napravo ko imaš gor metulček....... in pa dve ročki.To je tak premalo zaj počasi pa bom tak začel fitnes zaj zaradi dela nisem moral in sem pa mislo 2 mišični skupini na dan.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

mulc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1898

Pridružen: Če mar 06, 2008 17:26

Odgovor To mar 10, 2009 21:50

NA obrok si daj 50g B in 30g maščob, potem pa še nekam vrini top fibre, omega3 one a day...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor To mar 10, 2009 22:12

mulc je napisal/-a:NA obrok si daj 50g B in 30g maščob, potem pa še nekam vrini top fibre, omega3 one a day...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lahko samo vprašam kak si naj to zračunam?naprimer 50g belega mesa + 20g lešnikov+ 10g olivnega + omega 3 naprimer?#ed_op#br#ed_cl#morem še nabaviti top fibre, omega 3, vitamine pa tak že mam saj zaj v bistvu ne jem oh dosti večina jajce meso tuna in podobno samo imam samo 4 obroke nekje dnevno morem to skombinirati zaradi sluzbe.Zanima še me samo je pomembno dosti da si zračunam koliko je treba B in M al lahko obroke si naredim tako na oko in da ne vsebuje oh?#ed_op#br#ed_cl#Najlepša hvala v naprej#ed_op#br#ed_cl#
<< x

Mustelo

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 3399

Pridružen: Sr feb 20, 2008 00:35

Odgovor To mar 10, 2009 22:19

Veselo računanje ti želim:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
Simke1982 je napisal/-a:Dan, #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Danes sem že objavil #ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#energijski kalkulator#ed_op#/span#ed_cl# katerega sem še popravil tako, da sedaj bi moral biti. #ed_op#br#ed_cl#Računa pa : #ed_op#br#ed_cl#- kalorije posameznega obroka #ed_op#br#ed_cl#- procente posameznega obroka glede na B, OH in M#ed_op#br#ed_cl#- skupne kalorije #ed_op#br#ed_cl#- procente celotnega dnevnega vnosa glede na B, OH, in M. #ed_op#br#ed_cl#- procentualni graf. #ed_op#br#ed_cl#- pod opombe sem mislil da bi si kar pisal trening ..mogoče?#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Datoteka je bila vzeta s forum in sicer od uporabnika #ed_op#span class="name"#ed_cl##ed_op#b#ed_cl#Škobi - ja #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#v kolikor kaj ne štima me prosim obvestite. #ed_op#/b#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Upam, da bom kateremu olajšal začetek dela. #ed_op#br#ed_cl#

#ed_op#br#ed_cl#
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor To mar 10, 2009 22:25

maxxADMIN je napisal/-a:Veselo računanje ti želim:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
Simke1982 je napisal/-a:Dan, #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Danes sem že objavil #ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#energijski kalkulator#ed_op#/span#ed_cl# katerega sem še popravil tako, da sedaj bi moral biti. #ed_op#br#ed_cl#Računa pa : #ed_op#br#ed_cl#- kalorije posameznega obroka #ed_op#br#ed_cl#- procente posameznega obroka glede na B, OH in M#ed_op#br#ed_cl#- skupne kalorije #ed_op#br#ed_cl#- procente celotnega dnevnega vnosa glede na B, OH, in M. #ed_op#br#ed_cl#- procentualni graf. #ed_op#br#ed_cl#- pod opombe sem mislil da bi si kar pisal trening ..mogoče?#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Datoteka je bila vzeta s forum in sicer od uporabnika #ed_op#span class="name"#ed_cl##ed_op#b#ed_cl#Škobi - ja #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#v kolikor kaj ne štima me prosim obvestite. #ed_op#/b#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Upam, da bom kateremu olajšal začetek dela. #ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#NAJLEPŠA VAM HVALA#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

Mustelo

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 3399

Pridružen: Sr feb 20, 2008 00:35

Odgovor Sr mar 11, 2009 21:57

Da ne boš imel v desetih temah, imaš tu vse na kupu.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
anej je napisal/-a:Lep pozdrav, jas začnem delati z utežmo po enem letu in
sem si sestavo trening.Zaj sem priblizno 3 mesece delal na napravi 4
krat tedensko vse mišice, sedaj pa bi začel po 2 na dan.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#pon: trebuh + hrbet#ed_op#br#ed_cl#tor: noge + prsi#ed_op#br#ed_cl#sre: biceps + triceps+ trebuh#ed_op#br#ed_cl#čet: prsi + biceps + hrbet#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#od pon - čet še po vajah z utežmi kardio(tek)približno pol ure.#ed_op#br#ed_cl#Za manjše mišice 3 vaje 3 serje po 12 ponovitev,#ed_op#br#ed_cl#za večje pa 4 vaje po 3 serje po 12 ponovitev.#ed_op#br#ed_cl#Jedilnik pa je tudi porihtan(ketonski).#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lepo bi prosil za vaše komentarje, hvala v naprej.#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl#
mulc je napisal/-a:Ne rabiš hrbta 2x in tudi ne prs. Meča? Ramena?
#ed_op#br#ed_cl#

anej je napisal/-a:
mulc je napisal/-a:Ne rabiš hrbta 2x in tudi ne prs. Meča? Ramena?
#ed_op#br#ed_cl#

#ed_op#br#ed_cl#

Bom triceps 1 krat spusto pa rajši ramena dodal.Hvala lepa#ed_op#img src="richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#

#ed_op#br#ed_cl#


peraz178 je napisal/-a:#ed_op#div#ed_cl#deli mišico 1x tedensko, rame in meča tud deli, ce ti kaka mišica zaostaja jo pac deli 2x tedensko#ed_op#/div#ed_cl#


#ed_op#br#ed_cl#



Boštjan Čebron je napisal/-a:ram pa meč mu ni treba delat, ker to niso
mišice to so ti kite od mišic;) to delajo sam babe in
vesoljci!!!!!!!!!:))))))))))
<< x

anej

Mlečnozobec

Vnosov: 129

Pridružen: Sr feb 25, 2009 18:09

Kraj: Maribor

Odgovor Če mar 12, 2009 22:16

hehehehe#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley32.gif"#ed_cl#rame se itak same od sebe oblikujejo češ čas ne?#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley4.gif"#ed_cl#
<< x

BostjanCebron

Posting Freak

Vnosov: 2756

Pridružen: To jan 06, 2004 23:26

Kraj: Brje

Odgovor Če mar 12, 2009 22:30

anej je napisal/-a:hehehehe#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley32.gif"#ed_cl#rame se itak same od sebe oblikujejo češ čas ne?#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley4.gif"#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl#definitivno sploh če delaš veliko ravnega bencha širok prijem štanga pa prevelike teže;)#ed_op#br#ed_cl#
http://hl-fitness.net/
HEALTHY LIFE FITNESS & NUTRITION
Goriška cesta 29A, Ajdovščina
GSM: 040417832
eMail: info@hl-fitness.net bostjancebron@gmail.com
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Pe mar 13, 2009 03:10

.......in pol posledično gredo še rotatorji v p.m.:)
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.