Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum Komplet knjig Bemumast
 
Danes je To avg 20, 2019 20:19

Andreja K. Vezjak

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Pe feb 27, 2015 21:55

Re: Andreja K. Vezjak

Hvala Uroš za recept, bom se pomenila z Gašperjem če ga lahko :)

Dan 12/120

Že od včeraj sem v stanju neke čudne utrujenosti, totalno brez energije, kot cunja hodim naokrog, nisem pri stvari, totalno nesposobno se počutim. Tako sem se veselila treninga tehnike danes, pa tam nisem mogla dat skoraj nič od sebe zaradi tega bednega počutja.
Zjutraj sem dala kri da preverimo še nekaj zadev, v ponedeljek grem po izvide in seveda poročam.

Trening:

Ogrevanje: 1000m rowing, 15x OH squat (z leseno palico) + 15x OH squat s 15kg palico

A1 3 position clean (flooor, below knee, hang) + 1 push jerk -5x(3+1) + max teža za ta kompleks, počitek 60-120sek. Začela sem s 15 kg, končala s 27,5, žal ni šlo več ker se mi je cel čas kar nekaj po malem vrtelo in bila sem čisto švoh

B1 5 EMOM 1 below knee clean + 3 split jerk (teža 90% zadnjega seta v A1) - moja teža je bila 25kg

C1 5 EMOM 1x hang snatch high pull + 2x hang snatch (s 15kg)

D1 5 EMOM 2x below knee snatch high pull + 1x below knee snatch (s 15kg)

Wod-a nisem delala, ker nisem bila sposobna glede na moje počutje. Za konec sem v izi tempu odveslala še 1000m.

Jedilnik:

Obrok 1: 3x jajce, 1x kisla kumarica, 30g masla, 1x omega3, 1xmg

Obrok 2: 100g pišč.prsi, 50g riža, 150g paprike+bučk, 1 žlica oliv.olja

Obrok 3: 30g whey, 30g lešnikov

Obrok 4: 120g govedine, 150g paradižnika, 1 žl.oliv.olja, 1x omega3, 1xmg, 1xzn, vit.C
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor So feb 28, 2015 23:22

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 13/120

Danes sva se z Gašperjem končno dobila v živo, podebatirala stvari, ugotovila sem, da sem do zdaj delala nekaj manjših napak in eno večjo..tista menjava obroka s hidrati na drugo mesto bi namreč morala ostati na zadnjem mestu (jaz pa sem zmotno mislila, da če ga prestavim na zgodnejšo uro, bom imela več energije za cel dan. napak, učinek je bil ravno obraten). Ko danes nisem uživala hidratov čez dan, ampak sem jih zaužila z večernim obrokom, je bilo počutje občutno boljše in funkcionirala sem popolnoma normalno.
Torej hidrati: obvezno zvečer!

Trening: nope


Jedilnik:

Obrok 1: 3xjajce, 30g masla, 2x kisle kumarice, 1x omega3, 1xmg, vit.c

Obrok 2: 120g lososa, 150g paradižnika in paprike, 1 žl.oliv.olja

Obrok 3: 30g whey, 60g sladke smetane

Obrok 4: 150g piščanca, 50g riža, 150g paprike, 1x omega3, 1xmg, 1xzn, 1xmultivitamin

Totalno noro kul je bil obrok z wheyem in smetano, mmmm :)
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

vojak10

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 27

Pridružen: Pe jun 30, 2006 19:05

Kraj: Ljubljana

Odgovor So feb 28, 2015 23:56

Re: Andreja K. Vezjak

Totalno noro kul je bil obrok z wheyem in smetano, mmmm :)[/quote]

SE PODPIŠEM POD TOLE DEFINITIVNO :) DELICIOUS!
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Ne mar 01, 2015 20:18

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 14/120

Prva dva tedna sta za mano :) Jutri zjutraj sledi tehtanje in merjenje, porocam.
Pocutje je ok.

Treninga danes ni bilo.

Jedilnik:

Obrok 1: 3x jajce, 30g masla, kisla kumarica, omega3, mg, vit. C

Obrok 2: 120g govedine, 150g paprike in paradiznika, 1 zlica olivnega olja

Obrok 3: 30g whey, 30g makadamij

Obrok 4: 100g pisc.prsi, 150g krompirja, 175g redkvice in zelene solate, 1 zl.bucnega olja, 1 zl.olivnega olja, mg, zn, omega3, vit. C

Danes je bil prevec lep dan, da bi ga zapravljala za izmisljanje novih kombinacij obrokov, zato je bilo vse pripravljeno po liniji najmanjsega odpora :) vecer se je pravkar zakljucil s skledo solate in se bo zdaj nadaljeval na kavcu z ogledom filma. Lahko noc :)
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Po mar 02, 2015 19:34

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 15/120

Prva dva tedna sta uradno za mano! Zelo ponosna, da se cukerđankiju kot sem jaz, ni zgodila še nobena pregreha. :)
Počutje je kul, odkar ostaja hidratni obrok na zadnjem mestu. Nimam nobenih pripomb.

Danes je ponedeljek - dan za meritve!

Meritve:

(seveda zjutraj na tešče)

Masa: 59,9kg (v dveh tednih izgubila 1,7kg)
Trebuh: 70cm (v dveh tednih izgubila 1 cm)
Stegno: 57,5cm (v dveh tednih izgubila 2 cm)

Trening: ga ni bilo

Jedilnik:

Obrok 1: 3x jajce, 30g masla, 1x omega3, vit.C

Obrok 2: 120g govedine, 175g zelene solate in paradižnika, 1 žl.oliv.olja

Obrok 3: 30g whey, 60g sladke smetane

Obrok 4: 100g piščanca, 150g krompirja, 150g zelenjave, 1 žl. oliv.olja, vit.C, mg, zn, omega3

Danes sem šla malo pogledat v maxximus shop in nabavila par zanimivih testerjev wheya. Zelo težko najdem okus, ki ga spravim po grlu, sadni okusi mi načeloma sploh ne odgovarjajo, zato sem danes prvič probala kombinacijo capucino-caramel, zmiksano skupaj s sladko smetano. Okusno :)

Slika

Izvidi:

Dobila sem tudi izvide krvi (kri sem dala zjutraj na tešče 12.dan preobrazbe), vrednost LDL-a je naravnost smešna :D Čez en mesec dam spet kri, pa da vidimo kakšna bo razlika.


Slika
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

Just_me

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 21

Pridružen: To feb 18, 2014 19:36

Odgovor To mar 03, 2015 07:05

Re: Andreja K. Vezjak

Tole za vecerjo jes navaden krompir ali sladkega? Mi je pa zanimivo...ogl.hidrati zvecer...ves morda zakaj? Ker pac naj se nebi jedli za vecerjo oz. bi se naj vnasali okoli treninga.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor To mar 03, 2015 20:59

Re: Andreja K. Vezjak

Odgovor just_me: jem kar navaden krompir. Hidrati zvečer zato, ker je moja dieta visokomaščobna in se mora telo navaditi kuriti maščobe čez dan, zvečer pa se s hidrati napolnijo glikogenske rezerve, ki jih rabi telo za kak večji napor.

Dan 16/120

Počutje ok, treninga danes ni bilo, jutri me čaka metabolni trening.

Jedilnik:

Obrok 1: 3x jajce, 30g masla, 100g rjavih šampinjonov, Mg, vit.C, omega3

Obrok 2: 30g whey, 30g makadamij

Obrok 3: 120g govedine, 150g paprike, 1 žlica olivca

Obrok 4: 100g piščanca, 150g krompirja, 150g čajote in paprike, 1 žlica olivca, Mg, Zn, omega3



Danes sem se prvič pregrešila, če lahko temu sploh tako rečem. Za večerjo sem dragemu pripravila "esihflajš" oziroma mesno solato (kuhana govedina, čebula, kis, bučno olje, sol, poper) in se nisem mogla upreti in sem probala košček :) Pravijo da če priznaš, da se ti pol oprosti, haha.

Danes so prispela tudi naročena eko jetra, jutri če zberem dovolj poguma, bodo na jedilniku :)

Jutri si vzamem čas, da naložim še kakšne slike za nazaj.. Danes me spet čaka kavč in film..American sniper v nedeljo ni bil slab.
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63803

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr mar 04, 2015 01:01

Re: Andreja K. Vezjak

Zakaj bi prekinil kurjenje maščob, če jih lahko izkoriščaš že pri zelo visokih intenzvnostih. Nekaj oh ki jih zvečer poješ gle v glikogen in služi za res ekstremne primere.. Pa lahko tudi da bolje spiš.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Če mar 05, 2015 10:30

Re: Andreja K. Vezjak

Dolgujem poročilo za včeraj, ker je bil res fajn dan. :)

Dan 17/120

Dan se je začel čudovito, s sončkom, dobro voljo in nekaj kul fotkami.

Najprej zatrk. Prvič v spremenjeni obliki. Zmešala sem dve jajci skupaj s kislo smetano in zapekla skupaj s prepraženimi rjavimi šampinjoni. Njami.

Slika

Potem je bil sonček. Dosti sončka. In naš najmlajši član familije je totalno užival.

Slika



Pa še ena "umetniška"

Slika

Potem me je presenetil Biotechov paket! :D
Zraven caseina, bcaa-jev, One-a-day, Vitamina C je prišel zraven še bidonček in majčka. Thank you Gašper!
Uradno se preobrazba z Biotechom lahko prične!

Slika

In ker je bil počasi čas za malico, sem si pripravila casein s sladko smetano, mmmm :)

Slika

Za kosilo sem malo eksperimentirala, prepražila čebulo in mleto govedino, narezala papriko, vse skupaj zmešala z jajcem in spekla mafine. Niso bili slabi.

Slika

Sledil je trening. Ponovno metabolika. Pred treningom sem spila 10g BCAA z nekaj soli. In potem večerja. Tista bio jetra so že nestrpno čakala v hladilniku. Jaz sem jih bila vesela malo manj. Pa sem se vseeno spravila delat jetrno pašteto po receptu Uroša nekaj postov nazaj. Edino belega vina nisem imela. Pa verjetno ga itak ne bi smela. zato sem nekaj maščob, ki bi morale biti zraven obroka spremenila v kislo smetano in le-to dodala jetrom, da je prišla ven pašteta. Kaj naj rečem, imela je okus po jetrih. Če bi bilo po moje, tega ne bi bilo na jedilniku (pa koliko ene packarije je s tem). Ampak sem preživela. In ker sem naredila dvojno porcijo, me to spet čaka danes za večerjo. Se že veselim (not!) :)

Slika

Trening:

Tokrat ni bil hurricane, ampak tabata varianta. Najprej ogrevanje, potem konkretno švicanje. Vaje so bile naslednje:

A1 Wall ball (2kg)
A2 Chin up (assisted)
A3 Prowler (40kg)
A4 Ball curl
A5, bicycle sprint
A6 Sit up (sprinter)
A7 rope wawe
A8 Push up

Prvo rundo smo delali 40:20sec, drugo, 60:25sec, tretjo 40:30.
Za finiš smo naredili še 2x10 burpeejev, ker sta dve punci imeli rojstni dan. Vse najboljše!

Jedilnik:

Obrok 1: 2 jajci, 100g rjavih šampinjonov, 120g kisle smetane, one-a-day, vit.C, omega3

Obrok 2: 30g casein, 60g sladke smetane

Obrok 3: 120g govedine, 1 jajce, 150g paprike, 1 žl.oliv.olja

Obrok 4: 200g jetrc, 150g krompirja, 150g paprike, 60g kisle smetane, 1 žl.oliv.olja, Mg, Zn, Omega3



Dan se je tudi končal lepo, kot se je začel. Veš ono, ko ti mož reče, da se že vidi da imaš manjšo rit? no, to! Pa komaj 17 dni je mimo Slika
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Če mar 05, 2015 21:36

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 18/120

Dan je minil hitro in brez posebnosti. Opažam le, da me zadnje čase veliko zebe. Res veliko. Ko so temperature v prostoru vsem ostalim prijetne, mene mrazi. In zebe. In zazebe tako, da je zadnje dni moj najboljši prijatelj termofor, jaz pa se počutim zaradi tega obupano staro :) Se bom naredila pametno in rekla, da ima to (mraz) nekaj veze z izgubljanjem maščobe. :D Ker maščoba se pospešeno izgublja, ko te zebe. Vsaj glede na Tim Ferrisa, Raya Cronisa in ostale tipe, ki so nekaj (po)gruntali glede tega. Vsaj koliko imam še spomina, ko sem brala Ferrisovo 4-hour body. (nekaj malega o mrazu in maščobi: http://www.bengreenfieldfitness.com/2013/09/tim-ferriss-cold-thermogenesis/).

Kakorkoli, treninga danes ni bilo. Jutri je na vrsto tehnika. Za zajtrk so bila jajčka, malica casein, kosilo enaki mafini kot včeraj, večerja pa je bila "na žlico" - jetrna pašteta (brr) in pire iz krompirja in cvetače.

Slika

Jedilnik:

Obrok 1: 2 jajci, 30g masla, one-a-day, vit.C, omega 3

Obrok 2: 30g casein, 60g sladke smetane

Obrok 3: 120g govedine, 1 jajce, 150g paprike, 1 žl.olivca

Obrok 4: 200g jetrc, 60g kisle smetane, 1 žlica olivca, 200gcvetače, 150g krompirja, vit.C, omega3
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Pe mar 06, 2015 22:56

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 19/120

Obupno me boli zob. In obetam si cel tak vikend, preden lahko v ponedeljek pokličem zobozdravnico. Pa še zebe me nenehno. In posledično sem total neproduktivna. Bo že boljše.

Za malico sem kombinaciji caseina in sladke smetane dodala še malenkost 100% kakava za barvo in pikico kokosa na vrh. Da vsaj malo popestrim :)

Ta BioTechov casein je res dober. Imam okus Creamy Vanilia in sem prav navdušena nad okusom. Njami.

Slika

Za kosilo sem si pripravila wannabe pizzo. Testo=cvetača+jajce, nadev pa mleto meso+čebula. Vsaj približen približek pice heh. Pa niti ni bilo slabo :)

Slika

Večerja: nobenega presežka- tuna, solata in bučke.

Slika

Trening:

tehnika na sporedu!

A1 EMOM 5min hang clean+below knee clean+2x split jerk (30kg)

B1 clean pull 6x3reps

C1 5xEMOM hang snatch high pull + hang snatch + below knee snatch high pull + below knee snatch (20kg)

WOD: 3RFT
50 single unders
20 push up
10 pull up

Časa za wod ne vem, sem pozabila pogledati. Težo smo malo povišali, zato so tudi ponovitve manjše.

Prehrana:

Obrok 1: 2xjajce, 30g masla, one-a-day, vit.C, omega3, fatburner

Ja, danes sem začela jemati fatburnerje. In sicer BioTech super fat burner. Za začetek enega zjutraj, pa da vidimo kako se bo obneslo..

Obork 2: 30g casein, 60g sladke smetane

Obrok 3: 120g govedine, 1 jajce, 200g cvetače, 1 žl.olivca

Obrok4: 120g tune, 80g solate, 100g bučk, 2 žl.olivca, Mg, Zn, Omega3, Vit.C
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

Sasa92

Pleničar

Vnosov: 27

Pridružen: Pe jul 26, 2013 14:26

Odgovor So mar 07, 2015 09:03

Re: Andreja K. Vezjak

Slika

Ojla! Zanima me, se ta kazein tako zgosti kot kak Maxx Dessert ali je le bolj gost napitek? hvala :)




WebRep


currentVote


noRating
noWeight
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63803

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So mar 07, 2015 12:10

Re: Andreja K. Vezjak

Se lahko zelo zgosti ali pa je tekoč. Pač kakor ga pripraviš. Večina si ga naredi gostega.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor So mar 07, 2015 21:02

Re: Andreja K. Vezjak

Odgovor glede BioTech caseina: se zgosti enako kot maxx desert, preizkušeno tudi samo z vodo. In je zelo dober :) Je pa res, da jaz to vedno miksam s paličnim.


Dan 20/120

Za mano je ena luštna sobota. Na to novo prehrano sem se očitno že fino navadila, nič mi ne manjka, počutje je ok, energije mi ne manjka, mogoče pogrešam kakšno vrsto hrane (v hladilniku imamo skledo domačih ocvirkov, ki so preizkušeno odlični, pa jih zaenkrat še ne smem), ampak ni prevelike panike.

Danes sem za zajtrk poskusila nekaj malo drugačnega - iz jajc in lešnikov sem si spekla palačinko. Potem sem izkoristila čudovito vreme in jo mahnila na travnik in vrt po regrat (prvi letošnji, njamiii!), repincl (motovilec za vse neštajersko govoreče) in rukolo. Za večerjo je torej padla čudovita solata z vročim krompirjem, jajčko in bučnim oljem, mmmm :)

Slika

Slika

Slika

Trening: ga ni bilo

Jedilnik:

Obrok 1: 2x jajce, 30g lešnikov, one-a-day, omega3, BioTech super fatburner, BioTech vitaminC

Obrok 2: 120g lososa, 200g cvetače in brokolija, žlica olivca

Obrok 3: 30g BioTech casein, 30g makadamije

Obrok 4: 100g piščančjih prsi, 1 jajce, dobrih 200g regrata, motovilca in rukole, 150g krompirja, 1 žl.bučnega olja, 1 žl. olivca, BioTech VitaminC, omega3
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
<< x

AndrejaV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 79

Pridružen: Ne feb 08, 2015 08:41

Kraj: Maribor

Odgovor Po mar 09, 2015 10:27

Re: Andreja K. Vezjak

Dan 21/120

S tem dnem se je zaključil tretji teden preobrazbe. :)

Za spremembo sem dan začela z 20-minutnim kardiom (kolebnica), pred tem sem spila 10g BioTech BCAA. Imam tiste z okusom pomaranče. Okus spominja na Cedevita bombončke, ki smo jih jedli kot otroci. Njami :)

Slika


Sledil je zajtrk, tokrat jajca z avokadom za spremembo. Nato casein+sladka smetana, vrhunec dneva po okusu :) Nato goveja pleskavica+bučke. Za večerjo sem spet malo eksperimentirala in naredila bučno-tunine polpete, ki so bili presenetljivo dobri.

Slika


Trening: 20 min kardia s kolebnico na tešče (prej 10g BioTech BCAA)

Jedilnik:

Obrok 1: 2x jajce, 100g avokada, 1x kisla kumarica, Biotech One-a-day, Biotech VitaminC, BioTech super fatburner, omega 3

Obrok 2: 30g BioTech casein, 60g sladke smetane

Obrok 3: 120g govedine, 150g bučk, 1 žlica olivca

Obrok 4: 120g tune, 150g bučk, 1 jajce, 150g krompirja, 2 žlici olivca, BioTech vitaminC, omega 3
If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Preobrazba z Gašperjem Gromom in Biotechom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Cruhs Forum Metapure Promocija 1+1 GRATIS
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.