Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Sr jul 08, 2020 05:51

Vadba, prehrana in pridobivanje misic po anoreksiji

<< x

Jnja

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: Če jun 18, 2015 07:31

Odgovor Če jun 18, 2015 07:41

Vadba, prehrana in pridobivanje misic po anoreksiji

Na ta portal se obracam z nekoliko drugacno tezavo, in sicer 5 let sem trpela za anoreksijo, zdaj sem boljse, zacela sem pridobivati tezo, jem 5 obrokov na dan, za katere se potrudim da so kar se da zdravo sestavljeni. Zacela sem se tudi ukvarjati s sportom, in sicer priblizno 3-4 ure na teden, vadbo pa vkljucuje krajsa areobna vadba do 15 min, temu pa sledijo vaje za zadnjico, trebusne misice, roke predvsem z lastno tezo, za vsako vajo naredim 15 ponovitev po 2 seriji. Zacela sem ze tudi dodajati utezi, med tekom na nogah in pri vajah za roke 2kg, saj so mi 1kg ze prelahke, z njimi sem zacela pred 4 meseci. Moja tezava je, da sem v teh petih letih svojemu telesu naredila ogromno skode, in sicer vse misice so posle, tudi kosti so bile ze na meji osteoporoze, tako da je bil skrajni cas da se zbudim. Zdaj pa imam tezavo pri vadbi, saj moram misice graditi dejansko iz nule. Na vas se obracam z vprasanjem kako naprej?:) upam, da mi bo kdo znal svetovati. Lep dan:)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če jun 18, 2015 08:59

Re: Vadba, prehrana in pridobivanje misic po anoreksiji

1. začni se gibati manj
2. uteži pri teku ne rabiš
3. teka ne rabiš
4. vadi z lastno težo, nato počasi dodaj obremenitev
5. začni jest hrano, osredotoči se na kvalitetne beljakovine - meso, rdeče meso, jajca, drobovina obvezno, vsake toliko sardelice
6. ne pozabi na maščobe (maslo, kokos, kakav, olive, avokado) in nekaj ogljikovih hidratov (škrobnata zelenjava, riž, ovseni kosmiči)

Nasvet: zbudi se, počasi se daleč pride, samo hoditi moraš.
<< x

Tjašša

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: To sep 22, 2015 11:20

Odgovor To sep 22, 2015 11:43

Re: Vadba, prehrana in pridobivanje misic po anoreksiji

Oj,
vidim, da tema že par mesecev ni aktivna, se mi zdi pa izredno zanimiva. Tudi sama sem bila v zelo podobni situaciji. Pri meni sicer ni bila kriva anoreksija, pač pa neka druga razpoloženjska motnja, ki me je potisnila na rob življenja. To je bilo dobra tri leta nazaj. Takrat sem imela 43kg, okoli deset manj, kot jih imam sedaj. Bila sem zelo slabotna, niti par nadstropij nisem zmogla peš.
Sprememba življenjskega sloga je bistvena za okrevanje. Stokrat sreča, da obstaja fitnes :) Moje pobiranje z dna je potekalo tako:
1. trening - nobenega cardia; ga niti nisem zmogla. Vaje sem imela razdeljeni v dve skupini, za spodnji in zgornji del. Trenirala sem 3-4krat tedensko. Poskusila sem zajeti vse skupine mišic. Vaje sem izvajala brez obremenitve ali z minimalno obremenitvijo. Več nisem zmogla kar nekaj mesecev.
2. po treningu - whey in reden obrok. Če sem vlagala v trening, se mi je zdelo škoda slabo jesti, in če sem dobro jedla, sem raje hodila na trening.
3. dovolj spanja in dejavnosti, ki te veselijo - vsaj na začetku, dokler rezultati niso vidni oz. res občutni, je bistveno, da ohranjaš motivacijo in dobro razpoloženje. Ne polagaj preveč pritiska nase.
4. rezultati - ko sem po nekaj mesecih občutila polno prednost dobre hrane in treningov, je stopnja motivacije poletela skozi streho. Namesto praznih počepov sedaj veselo počepam s 25kg na hrbtu :) kar je skoraj polovica moje trenutne teže. Feels good!
Upam, da ti kaj koristi.
ad astra per aspera

Vrni se na Prehrana in pridobivanje mišic

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.