Stran 1 od 1

Priročnik MaXXimalna mišična rast

OdgovorObjavljeno: Če apr 08, 2010 20:51
Napisal/-a Grom
Na voljo je novi priročnik avtorja Gašperja Groma MaXXimalna mišična rast, v katerem boste izvedeli osnovne napotke za pridobivanje mišične mase in oblikovanje telesa, vse o treningu, prehrani in dodatkih.

Priročnik dobite brezplačno ob nakupu nad 50 EUR (v tem primeru pri naročilu na to opozorite v opombi oz. prosite zanj prodajalca v Maxximum Shopu).

Priročnik je tudi DARILO ob nakupu PAKETA ZA PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE in MINI PAKETA ZA PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE.




Slika

Re: Priročnik MaXXimalna mišična rast

OdgovorObjavljeno: Sr okt 27, 2010 21:32
Napisal/-a Grom
Q:Lep pozdrav! Sem prebral knjižico maxximalna mišična rast. Zanimivo! Imel bi pa eno vprašanje. Na straneh 16, 17 ,18 so predstavljeni treningi! Napreden trening za maso vsebuje 4 treningi na teden in tretji trening je hrbet in biceps, četrti trening pa je ramena in zadnji del nog. Vendar so vaje tako kot za tretji trening kot četri enako! Verjetno je prišlo do tiskarskega škrata in so se vaje za tretji trening natisnale tudi za četrtitr. Zanima me kaj predlagate, katere vaje za četrti trening! lp

Da. Ramena in zadni del nog:

Potisk za rame sede z ročkami 2 ogrevalni in 4 delovne serije 6 do 12 ponovitev
Lateralno z ročkami v stran 3 delovne serije 8 do 12 ponovitev
Lateralno z ročkami v predklonu 3 delovne serije 8 do 12 ponovitev
mrtvi dvih z iztegnjenimi nogami ali pa good morning 2 ogrevalni in 3 delovne serije 8 do 12 ponivtev
nožni pregib leže 4 dekovne serije
adduktor z stiskanjem riti 5 minut neprekinjeno