Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je To maj 26, 2020 18:40

Osnovni napotki pri prehrani za pridobivanje mišic

<< x

finezza

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: So maj 19, 2018 12:48

Odgovor So maj 19, 2018 13:02

Re: Osnovni napotki pri prehrani za pridobivanje mišic

Pozdrav!

Moj glavni problem je, da sem skinny-fat, zato bi rad izgubil telesno maščobo in pridobil mišično maso. Izbral sem si metodo carb cycling in nisem siguren glede deleža proteinov. Star sem 28 let moje mere pa so:
TEŽA 60kg
VIŠINA 181 cm

Zdi se mi, da sem nekaj maščobe že izgubil, vendar imam občutek, da se mi je nekaj te maščobe povrnilo predvsem po rokah in okoli bokov, za kar sumim previsok delež beljakovin na obrok (je res, da naj nebi bil večji od 20g na obrok?). Zaradi malo časa sem kar nekaj časa bil v koloričnem deficitu in se mi je zato upočasnil metabolizem. Zdaj je stanje precej boljše. Torej za nasvet se obračam na vas, ker ste bol strokovnjaki za to kot jaz. Moji izračuni low carb dneva so:

za približno 2200 kalorij:

MAŠČOBE 171g na 3 obroke je to 57g
OH 24,4 g to je 8,13g na obrok, kar se mi precej malo
PROTEINI 110g na 3 obroke je to 36,6g

Predvsem me zanima delež proteinov na obrok in delež OH, ki se mi zdi malo majhen. Kako pa je z kompleksnimi obroki za low carb dneve, ali lahko jem npr 300g ječmena ali ovsenih na obrok ali je to preveč? Po takem obroku ječmena ali ovsa se počutim super za nekoga je morda preveč hehe.

PS: še tole me zanima ali lahko po opravljenem HIIT treningu čez kakšne 3-4 urce imam še en lažji trening na utežeh ali bi s tem ubil mišično rast?
Koliko je največje priporočljivo število HIIT treningov na teden. Slišal sem tudi, da veliko teka onemogoča nastanek mišične mase je to res, ker sam zelo veliko tečem. Praktično vsak dan...Vprašanj upam, da ni preveč hehe.
Hvala vam za vašo pomoč in odgovore ;)
<< x

tomi123

Pleničar

Vnosov: 51

Pridružen: To sep 08, 2015 06:45

Odgovor Po maj 21, 2018 11:19

Re: Osnovni napotki pri prehrani za pridobivanje mišic

Ne vem kako si lahko skinyfat pri 60kg in 180cm pa vseeno...ne vem ali imaš kakšno posebno dieto ampak beljakovin sigurno ne bi zmanjševal prej maščobe. Kar se tiče ciklanja hidratov jaz delam tako, da na dan treninga oz. okoli treninga pojem nekaj več hidratov.
Odloči se ali mišična masa ali izguba maščob, ker HIIT oz. tek pa mišična masa ne gre skupaj.
Drugače pa preberi na forumu imaš veliko tega že napisanega
Prejšnja

Vrni se na Prehrana in pridobivanje mišic

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.