Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Ne maj 31, 2020 20:58

Osnovni napotki pri prehrani za pridobivanje mišic

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne nov 12, 2006 00:03

Osnovni napotki pri prehrani za pridobivanje mišic

1. IMEJTE POGOSTE OBROKE: Telo veliko bolj izkoristi hrano če jemo večkrat po malo kot če jemo na enkrat veliko. Tako je tudi manj možnosti za kopičenje maščobe. Večje število obrokov tudi dvigne termogenezo kar še dodatno zmanšuje možnot kopičenja maščobe. Idelano bi bilo 6 obrokov dnevno ali več.

2. UžIVAJTE DOVOLJ BELJAKOVIN: Beljakovine so gradnik mišične mase. Za uspešno pridobivanje mišične mase naj bi uživali od 2,5 do 3 g beljakovin na kg telesne teže pod pogojem da imamo v hrani dovolj ogljikovih hidratov. Če znižamo nivo OH je dobro dvigniti nivo beljakovin.

3. UžIVAJTE DOVOLJ OGLJIKOVIH HIDRATOV: Oh so prvi vir energije tako za trening kot za mišično rast. Dvigajo inzulin, ki je najbolj anaboličen hormon. Preveč inzulina na enkrat pa vodi do kopčenja maščob. Zato izbiramo ogljikove hidrate ki počasneje prehajajo v kri in imajo kot posledico bolj enakomeren dvig inzulina. Torej nepredelane vire OH in zelenjavo. Izjema je čas po treningu ko telo rabi hidrate čim prej. Takrat take ki pridejo hitro v kri kot je maltodextrin.

4. UžIVAJTE DOVOLJ MAŠČOB: Maščobe potrebujemo za mišično rast in naše delovanje. Številni hormoni nastajajo iz holesterola zato ne znižajmo maščob na 0. Prav tako so nujnje omega3 in omega 6 maščobe ki so surovina za tvorbo prostaglandinov ki prav tako vplivajo na mišično rast.

5. OBVEZNO PIJTE VELIKO VODE: Hidrirane celice so prvi pogoj za mišično rast.

6. UžIVAJTE NUJNE DODATKE: Ker iz hrane težko dobimo dovolj beljakovin izberimo dobre proteinske koncentrate. Ponavadi moramo nujno dodati vitaminske in mineralne pripravke ter omega 3 maščobe. Preverjeni dodatki pa so še kreatin, bcaa in glutamin.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Kodeljev c

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 30

Pridružen: Če feb 17, 2005 23:48

Kraj: lab

Odgovor Po nov 13, 2006 02:11

BREAD&BUTTER.Fajn bi blo,če bi tole dal pod sticky Gašper.
Waiting for R.B.to kick my ***...
<< x

Scooby

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 974

Pridružen: Po nov 07, 2005 09:47

Kraj: Dol pri Ljubljani

Odgovor Po nov 13, 2006 11:01

Pa mogoce bi lahko se za definicijo/hujsanje kaj podobnega spisal.
"Pure adrenaline attached to a license plate!"
<< x

FIT

Uporabniški avatar

Chef

Vnosov: 965

Pridružen: To jan 27, 2004 10:03

Odgovor Po nov 13, 2006 11:07

Good info s! :smt023
<< x

untouchable

Pleničar

Vnosov: 10

Pridružen: To jan 30, 2007 00:00

Odgovor To feb 06, 2007 15:36

Koliko je primerna količina omega 3 maščob na dan. nekje sem zaseledil 6g.
tablete Omega 3 od maxximuma, vsebuje 500mg (ena tableta). če to drži bi po tem takem moral zaužit 12 tablet na dan???? :smt017
<< x

Hrust

slovenski Seinfeld :)

Vnosov: 461

Pridružen: So feb 05, 2005 16:30

Odgovor To feb 06, 2007 15:39

Tako je.
<< x

untouchable

Pleničar

Vnosov: 10

Pridružen: To jan 30, 2007 00:00

Odgovor To feb 06, 2007 15:40

Ta številka se mi je zdela mal velika? V koliko obrokov je te tablete smiselno razdelit (koliko tablet na enkrat)?
<< x

armani

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 698

Pridružen: So feb 26, 2005 23:11

Kraj: low carb land

Odgovor To feb 06, 2007 15:45

untouchable je napisal/-a:Ta številka se mi je zdela mal velika? V koliko obrokov je te tablete smiselno razdelit (koliko tablet na enkrat)?


lahko po vsakem, malo vecjem obroku...obvezno pa zjutraj in zvecer
<< x

Hrust

slovenski Seinfeld :)

Vnosov: 461

Pridružen: So feb 05, 2005 16:30

Odgovor To feb 06, 2007 15:46

Zjutraj in zvečer po 3g. Izogibaj se obrokom okoli treninga, ker takrat lahko telo porabi omega 3 maščobe za energijo, kar izniči njihov učinek.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če mar 08, 2007 22:51

neumnost.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Krzo

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1014

Pridružen: Pe avg 19, 2005 15:28

Odgovor Pe mar 09, 2007 09:39

jst po treningu v roku 3 ur pojem 80g beljakovin in okol 150g OH, pač jem bl počas, s tem da pri zadnm obroku pov skute dodam laneno olje potem še sadje
<< x

_Sunny_

Senior Member

Vnosov: 502

Pridružen: To jun 27, 2006 10:19

Odgovor Pe mar 09, 2007 17:49

to sem pa js tut neki slišala, da telo naj ne bi bilo sposobno absorbirati več kot 30g beljakovin na obrok??
torej to ni res??
<< x

musculus

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 851

Pridružen: Sr okt 18, 2006 12:29

Kraj: V telovadnici od jutra do večera:)

Odgovor Pe mar 09, 2007 20:18

MKC je napisal/-a:slisu sm se da naj bi wec kot 30g B na obrok preobremenilo in nato lahko pride do "okvare" ledvic in nato(čez čas) še led. kamni(bolečine v glavnem), kar se sploh ne slis dobr.


:smt019 zgodbice za otroke
ARBEIT MACHT FREI!!!!!!!!!!!!!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 09, 2007 21:24

neumnosti ki kot prvo nimajo nobene znanastvene razlage in kot drugo tudi logike ne.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

mad max

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2362

Pridružen: Če jul 24, 2003 17:36

Odgovor Pe mar 09, 2007 23:47

Te cifre so za moje pojme predvsem odvisne od količine mišic ki jih ima neka oseba, celotne prehrane ( ali je oseba na low carb dieti npr. ) itd. potem so te količine dosti različne oz. oseba z 60kg in zelo malo mišicami verjetno nebo absorbirala vseh 50g B v enem obroku in jih bo tako šlo kar nekaj v 0, medtem ko jih bo oseba z 90kg in kar nekaj mišične mase brez problema absorbirala. :smt002

:smt006
Naslednja

Vrni se na Prehrana in pridobivanje mišic

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.