Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Po maj 25, 2020 01:33

Mamica in fitness

<< x

mucica34

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: So dec 09, 2017 13:05

Odgovor So dec 09, 2017 13:30

Mamica in fitness

Sem 34-letna mamica dveh majhnih otrok (3 leta in 9 mesecev), še dojim. Po drugem porodu sem si zadala da se spucam in mi je tudi uspelo. Pazila sem na prehrano. Veliko mi je pomagalo dojenje. Uspelo mi je priti na 57kg, imam 168 cm. Ker pa se najbolje počutim in izgledam pri 60 kg, bi rada pridobila par kilc mišične mase.

Imam skladno telo, maščobe nimam veliko, tudi na trebuhu ne, skratka vse je na pravem mestu in sem zadovoljna. Edini problem je moj zadnjica, ki bi jo rada utrdila, dvignila. Na splošno bi rada telo samo utrdila, ojačala, pridobila na moči, kondiciji. Pa seveda zadnjico bi si rada izoblikovala.

Prijatelj, ki se ukvarja s fitnesom mi je napisal jedilnik, ki mi odgovarja in pričela sem hoditi na fitnes. Ker mi čas ne dopušča, grem lahko samo v ponedeljek in petek, ob sredah pa naredim vaje z lastno težo doma.

Sem pa v dilemi glede izvajanja serij in ponovitev.

Naj še enkrat povem, da moje telo ni problematično ker sem se že prej ukvarjala s športom, za preoblikovati je le zadnjica, drugo se pa bo s časom samo po sebi utrdilo. Zato vam bom zdaj opisala le del, ki ga delam za zadnjico:

4 serije po :
-počepi z utežjo (15x ponovitev)
-potem dvig z nogo na klopco in uteži v roki, potem zamenjaš nogo (15x ponovitev), ne vem kako se reče vaji
-hip thrust z palico (15x ponovitev)

In sicer naredim s tolikšnim bremenom, da komaj naredim 12 ponovitev, za zadnjih par vzamem lažje uteži. Pazim na tehniko in kontrakcijo. Vse to mi gre.

Me pa tukaj nekaj zanima. Ker moj namen ni da bi moje mišice nekam rastle me zanima če bi iste vaje delala krožno... npr 1 minuta počepov, 1 minuta dvigov na klopco, 1 minuta hipthrustov in še eno bi dodala, potem pa 1 minuto počitka in spet ... in tako 4 serije.... ali bi dosegla to da bi utrdila zadnjico? Sprašujem zato, ker mi ta način treninga bolj paše in tudi občutek imam da sem več naredila, bolj se razmigam, prešvicam in na splošno mi bolj paše. Delam pa seveda s takim bremenom da se res utrudim, ne upokojensko. Torej s tolikšnim, da tiso minuto neke vaje komaj preguram.

Kaj pravite ?

Za odgovore se Vam lepo zahvaljujem.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So dec 09, 2017 15:23

Re: Mamica in fitness

mišice ti na dieti ne bodo rastle. cilj je da jih vsaj ohraniš, da ohraniš obliko. to pa rabiš trenirati intenzvno
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

mucica34

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: So dec 09, 2017 13:05

Odgovor So dec 09, 2017 19:34

Re: Mamica in fitness

Hvala za odgovor. Najbrž sem pa preveč zmedeno in na dolgo napisala.

Z dieto sem končala par mesecev nazaj, ker je šlo dovolj dol. Potem pa sem se odločila za fitnes in seveda temu primerno prehrano.

Tudi rezultati so že. Mislim se vidi da treniram, sicer intenzivno samo dvakrat na teden, enkrat pa doma kolikor gre z lastno težo. Se mi pa itak nikamor ne mudi, počasi se daleč pride.

Bistvo mojega posta je vprašanje ali bi isto prišla do utrjene zadnjice in na splošno telesa s krožnim treningom kakor sem ga opisala (1 minuta ene vaje, 1 minuta 2 vaje, 1 minuta 3 vaje, 1 minuta 4 vaje, 1 minuta pavze.... 4 serije), ali s tem raste mišična masa...

...ali moram nujno delati tako kot so mi predpisali (15 ponovitev... 4 serije, pa povečevati težo)

Torej če povzamem, a s intenzivnim krožnim treningomtudi pridobiš nekaj mišične mase?

Hvala
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne dec 10, 2017 18:27

Re: Mamica in fitness

kot začetnica ja.. če treniraš z obremenitvijo ze nekaj časa pa ne
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Osnovno o fitnes vadbi

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.