Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Ne maj 31, 2020 10:44

Preveč informacij - pomoč

<< x

hribolazka

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Sr nov 05, 2014 15:30

Odgovor Sr nov 05, 2014 15:39

Preveč informacij - pomoč

Pozdravljeni!

Stara sem 23 let, sicer trenutno živim v tujini ampak redno spremljam vašo stran in forum že nekaj let.

Rada bi vas prosila za pomoč, ker sem se enostavno izgubila v poplavi vseh informacij. Ne znam si oblikovati jedilnika in vadbe,ker vedno odprem neko temo na forumu ali članek, ki me povsem zmedeta, čeprav sem že prepričana v to kaj je prav.

Moja situacija je taka. Visoka sem 173 cm in tehtam 57 kg. Že od srednje šole in potem naprej na fakulteti 2-3x tedensko obiskujem fitnes (vaje+15min teka), ob koncu tedna dodam še kakšen lahkoten tek ali sprehod (hitra hoja, hrib).

Moj cilj ni izguba kilogramov, saj sem nekoč že bila na pragu anoreksije in si ji ne želim zopet približati. Dosegla bi rada izgubo maščobe na trebuhu in pridobila še malo več mišic, kot jih imam sedaj.


Približen primer jedilnika (ne tehtam točno):
ZAJTRK: 30g ovsenih kosmičev+20g proteinov+ pest oreščkov ALI skuta+oreščki+kos sadja
MALICA: oreščki+malo jogurta+sadje
KOSILO: piščančji zrezek+ajdova kaša+solata ALI jajca(2celi, 1 beljak)+zelenjava+solata ALI mešana solata+mozzarela+rezina kruha
VEČERJA (trening ponavadi opravim v času pred večerjo):skuta+proteini+malo jogurta+1/2 banane ALI tuna/piščanec+zelenjava+jogurt

Po kosilu običajno vedno pojem še košček temne čokolade, čez dan pa spijem tudi 1-2 kavi z malo mleka in brez sladkorja. Če me popade lakota si privoščim oreščke. Na solati uporabim olivno olje, včasih ji dodam še malo sira. Kupujem manj mastno skuto, jogurt jem vedno navadni.


Prosim za vaše mnenje o mojem jedilniku. Kaj naj si privoščim po treningu poleg skute ali proteinov?
Za izgubo maščobe naj bi imel nižji vnos kalorij... Ampak s tem ne bom napredovala na mišicah? Bojim pa se, da mi bo teža padla.

Hvala že vnaprej.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr nov 05, 2014 17:14

Re: Preveč informacij - pomoč

Jej več mesa, če želiš kvalitetno mišično maso. Manjkajo ti tudi maščobe. Premalo hrane na splošno, za rast mišic je potrebna kvalitetna hrana. Osnovo imaš v redu, če ne napreduješ jej več. Jaz bi v prvi fazi dodal maščobe - kokosovo maslo, avokado ali olive.

Kombinacija oreški + sadje meni ni všeč. Jej beljakovine + maščobe ali samo sadje.

Človek ni stroj, zato enostavna kalkulacija kalorije not = kalorije ven ni smiselna. Z deficitiom pa res ne boš napredovala. Strah te je izgube telesne teže in strah te je, da bi se zredila. Počisti si stvari v glavi. Pišem iz lastnih izkušenj.
<< x

hribolazka

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Sr nov 05, 2014 15:30

Odgovor Sr nov 05, 2014 17:44

Re: Preveč informacij - pomoč

Mogoče se sliši, da jem malo ampak so moji obroki precej obilni. Toliko sem si v glavi razčistila, da jem veliko več, sploh če se ukvarjam s športom. Če dobim kakšno kilo ne bo nobene škode, bojim pa se, da bi pridobila maščobo. Se mi pa že od nekdaj obesi le na trebuh, seveda.

Hvala, bom dodala še to. Priznam, da se na avokado redko spomnim, čeprav ga imam rada.

No, to je pa tista zmeda o kateri sem govorila. Ponavadi berem, da je potrebno zdrave maščobe imeti v vsakem obroku, zato vedno poleg sadja pohrustam še nekaj oreščkov.
Bi bilo mogoče boljše, če npr. za zajtrk pojem samo B+M in za malico samo sadje ali obratno?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr nov 05, 2014 22:10

Re: Preveč informacij - pomoč

Tvoji obroki niso obilni :)

Šport ti je trenutno izgovor, da lahko ješ. Ko pridobivaš težo vedno dobiš nekaj maščobe in nekaj mišične mase. Razmerje česa dobiš več pa je odvisno od tisoč različnih stvari. Dobila boš tudi nekaj maščobe, ki te ne bo ubila. Oblikuj mišice, oziroma celo telo in se ne bo videlo.

Ne jej B in M jej hrano. Osebno odsvetujem kombinacijo omega 6 in fruktoze.
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Če nov 06, 2014 00:02

Re: Preveč informacij - pomoč

hribolazka je napisal/-a:Toliko sem si v glavi razčistila, da jem veliko več, sploh če se ukvarjam s športom. Če dobim kakšno kilo ne bo nobene škode, bojim pa se, da bi pridobila maščobo.


Meni se to prej sliši da športaš zato da "lahko ješ" (ne dobesedno mogoče, ampak mislm, da veš kaj mislim...) Športaj zaradi počutja, prehrano moraš pa porihtat v glavi. Vem kaj govorim ker sem tud sama mela ED in vem da popolno okrevanje (ki je v glavi) vzame precej več časa kot pa "zdrava" številka na tehtnici.

Upam, da nisi preveč stroga do sebe, ker pri tej višini 57 kil res ne sliši veliko. Res dvomim da maš ful maščobe na trebuhu. Sama sem 4cm višja pa jih imam kar ene 5,6kg več, s tem da je trebuh tud moja glavna šibka točka pa vseeno nimam glih ful zamaščenega. Je pa res da smo si različni in lahko 2 človeka pri istih kilah in višini čisto drugače izgledata.

Pa glede na to kaj si napisala da ješ mislm da ni glih nevarnosti da bi ful maščobe pridobila, boš pa kvalitetno mišično maso če boš seveda mela dost kalorij. Kolko priblizno ti pa nanese vse skupaj? (Ker pravis da mas obilne obroke).. probaj malo zračunat potem bo pa lažje kaj komentirat verjetno .. ker recimo piščančji zrezek pa ajdova kaša imata lahko 300 alpa 600 kalorij, odvisno od količin ane... verjetno najbolje da si nekje zračunaš kok maš TDEE in se potem po tem ravnaš da boš imela neko okvirno orientacijo tudi s kalorijami.
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4749

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Če nov 06, 2014 07:04

Re: Preveč informacij - pomoč

Jajca! Slika Mislim reči, jej jajca.

Jaz bi raje videl kakšno maslo namesto dela oreščkov. In manj obremenjevanja z bojaznijo neželjene maščobe. Stres je zaviralec sprememb na dobro.Slika
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio

Vrni se na Osnovno o prehrani

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.