Stran 1 od 1

Študentski jedilnik

OdgovorObjavljeno: Pe maj 11, 2018 20:15
Napisal/-a sm4rt4ss
Pozdravljeni,

zanima me komentar na tale jedilnik. Starost: 27. Višina 177cm. Teža: 84kg

Zajtrk: 3-4 jajca pečena na kokosovem maslu, kos rženega kruha, One A Day, 4x Omega3, kava z mlekom/ včasih ovseni kosmiči

Malica: Pest makadamij ali lešnikov, 40g Whey.

Kosilo: Kos ali dva pustega mesa, riž ali pražen krompir ali testenine, solata. (kosila jem na študentske bone)

Eno uro pred treningom: Ovseni + mleko + banana ali pa dve žlici arašidovega masla. Kava z mlekom. Včasih je trening kar dve ure po kosilu.

Trening: 3x na teden eksplozivni 5k, 2x na teden celo telo, 2dni počitka.

Po treningu: 40g Whey.

Večerja: Včasih solata (motovilec ali gentile, paradižnik, mozzarela, pečena prsa, čebula, balzamični + bučno), včasih tunin namaz, včasih 3-4 jajca, včasih testeninska solata. 4x Omega 3.

Pred spanjem: magnezij.

Na splošno sem s telesom zadovoljen, je ravno prav bulky, ampak rad bi se znebil še malo maščobe. Razmišljal sem, da bi začel s tekom na tešče. Nizko intenziven, okrog pol ure. Jedilnik je tak kot je, trudim se, da manjšam OH in sladkorje in da imam čim manj cheat day-ev.

Kakšni komentarji? Je kje prostor za izboljšave?

Re: Študentski jedilnik

OdgovorObjavljeno: Po maj 14, 2018 07:32
Napisal/-a Grom
aerobne lahko dostikrat naredijo veliko negativnega.. osebno bi zacasno malo prescistil jedilnik in je. oziroma raje bi naredil s hrano zadeve