Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Danes je Po dec 09, 2019 03:54

BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

shootek

Mlečnozobec

Vnosov: 132

Pridružen: Po dec 09, 2002 11:19

Odgovor Pe apr 15, 2016 17:04

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]Zakaj pa ne olivnega olja in avokada?[/FONT]
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor Pe apr 15, 2016 19:42

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Tudi jaz sem mislila, da sta olivno olje in avokado dobri izbiri. Vem pa, da je maslo tudi top. Olivno olje si dajem ponavadi k zelenjavi, da naredim iz tega solato. Avokado pa jemljem v službo iz razloga, ker je najmanj občutljivo živilo, saj nimam možnosti hranjenja hrane v hladilniku. Če bi nosila jajca s seboj, sploh sedaj, ko dnevi postajajo toplejši, se mi zdi, da so kar občutljiva. Sicer imam hladilno posodo, vendar hrana v njej ostane hladna le nekje tri ure, jaz pa hrano iz posode vzamem šele po nekje petih urah.
Na jedilnik sicer nisem navedla, ampak zelo pogosto, skoraj vsak dan, namesto ribe jem jajca. So bolj nasitna pa tudi hitreje pripravljena.

DAN 12: PETEK, 15. 4. 2016

OBROK 1
tuna 80g
paradižnik, paprika
olivno olje 20g

OBROK 2
jajca 3
kokosova maščoba 5g
paradižnik, paprika
olivno olje 20g

OBROK 3
maxxdessert 30g
<< x

miki80

Posting Freak

Vnosov: 1279

Pridružen: Sr nov 11, 2015 18:14

Odgovor Pe apr 15, 2016 19:51

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Trdo kuhana jajca pa ja imaš komot nekaj ur na toplem, nič bat ;)
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor So apr 16, 2016 12:41

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Sem šla še malo računat razmerje B M OH in ugotovila, da imam premalo maščob. Zato sem malo poskušala izračunati, kakšen jedilnik bi ustvarila, da bi bilo kar se da največ maščob. Zdaj se bom poskušala držati naslednje usmeritve:

Sicer malo še kolebam pri tretjem obroku. Sladka smetana sicer naj ne bi bila preveč ustrezna za 1. fazo lchf, ampak bom vseeno poskusila sedaj tako, potem bom pa videla, kako bo šlo. Mislila sem imeti namesto sladke smetane tudi lešnike, ampak je potem takoj več OH-jev. Za tretji obrok mi namreč še najbolj ustreza tale maxxdessert, ker je kot nekakšna sladica, poleg tega pa obrok ni prevelik. Bomo videli, kako bo.

Vem, da bi morala tudi povečati % maščob, ampak mi nekako ne uspe več kot toliko. Tudi če dam v prvi obrok še jajca, bo potem verjetno preveč beljakovin?Kolikor tudi berem, beljakovin ne sme biti preveč. Glede na to, da sem ženska in da nimam veliko mišic, verjetno ne rabim dosti beljakovin? Verjetno je tudi kalorični vnos premajhnen?

Veliko vprašanj, ampak se bomo že naučili. Res želim vztrajati in se naučiti, tako da bo res prav in dolgoročno uspešno.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor Po apr 18, 2016 20:54

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

DAN 15: PONEDELJEK, 18. 4. 2016

OBROK 1
tuna 80g
paradižnik, paprika
olivno olje 20g

OBROK 2
jajca 3
kokosova maščoba 5g
maslo 30g
paradižnik, paprika
bučno olje 20g

OBROK 3
maxxdessert 30g
kokosova moka 20g

POČUTJE
Sobotni dan ni bil popolnoma nič v skladu z mojimi smernicami lchf-ja. Po domače rečeno mi je vse padlo dol in motivacije ni in ni bilo. Ne bom razglabljala o podrobnostih prehrane, ampak grem naprej. Odkar se trudim prehranjevati po lchf mi proti koncu tedna kar nekako zmanjka moči in motivacije za držanje prehrane. Včasih sem jedla tudi ovsene kosmiče, riž, sadje ipd. in nisem imela nobene slabe vesti, saj mi je to predstavljalo zdravo hrano, sedaj pa mi vse to predstavlja "prepovedano" hrano in se je čez teden ne dotaknem. Proti koncu tedna se mi pa zdi, kot da je telo pod nekim pritiskom in da ne zmore več. In potem popustim na celi črti. Morda pa le nisem dovolj vztrajna, ne vem. Ves čas berem o tem, da je na lchf potreben čas, da se človek privadi, ampak jaz do tega časa kar ne morem priti in se mi zdi, da v enem dnevu podrem vse, za kar sem se trudila cel teden oz. tudi je tako, ker sicer bi bil napredek že večji. Res bo treba zbrat misli in it s polno paro naprej.
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor To apr 19, 2016 20:57

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

DAN 16: TOREK, 19. 4. 2016

OBROK 1
dve pesti jagod

OBROK 2
skuša 80g
korenje, paprika
olive 30g

OBROK 3
jajca 3
maslo 30g
paradižnik, paprika
olivno olje 20g
arašidovo maslo 50g

POČUTJE
Zjutraj sem že čutila lakoto, zato sem pojedla malo jagod in je bilo bolje. Drugi obrok me je nasitil za nekje 5-6 ur. Po tretjem obroku sem bila kar nekaj še lačna, v želodcu je bila še praznina, zato sem pojedka konkretno žlico arašidovega masla. Zato tudi večerni obrok ni bil potreben. To maslo je res dobro in tudi nasiti za dolgo časa. Počutje ok, brez želje po oh.
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor Sr apr 20, 2016 19:23

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

DAN 17: SREDA, 20. 4. 2016

OBROK 1
jagode
žlica arašidovega masla

OBROK 2
jajca 2x
olivno olje 10g
korenje, paprika

OBROK 3
jajca 3x
bučno olje 10g
kumare
arašidovo maslo (2 veliki žlici)

POČUTJE
Zjutraj sem se zbudila precej lačna in sem zato pojedla nekaj jagod ter arašidovega masla in sem šla lažje naprej. Po tretjem obroku sem bila še kar lačna, verjetno, ker sem pojedla premalo maščob (načeloma imam v obroku 20g olja). Zato sem to praznino zapolnila z arašidovim maslom, ampak sem ga mogoče pojedla malo preveč, zato danes verjetno nisem bila v kaloričnem deficitu.

Kako je glede arašidovega masla, je v fazi prilagajanja in za namen izgube maščobe ok ali ne? Meni je dobro, ker ga pojem eno veliko žlico in me fejst nasiti, samo problem je, ker se je treba kar držat nazaj, ker te kar potegne in bi še kar jedel in jedel :P V ta namen sem si danes tudi skuhala jajca, za vsak slučaj, če bo proti koncu tedna kakšna kriza (tako kot ponavadi), da bom pojedla trdo kuhana jajca. Tudi, če grem zdaj v tem trenutku malo čez potrebne kcal, se vseeno želim držati te hrane, da me ne odnese na oh-je.


Še ena slikca:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če apr 21, 2016 08:31

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

delaš vse v smeri da boš lačna
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor Če apr 21, 2016 20:11

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Grom, kje delam največjo napako?


Tudi sama vidim, da delam nekje napako, ker tudi sem lačna, ampak ne vem kje je vzrok. Mogoče preveč beljakovin in premalo maščob? Ali pa izbiram napačna živila. Tudi zjutraj sem zelo lačna, zato sem zdaj tri dni zjutraj pojedla nekaj jagod in je bilo bolje. O lchf prehrani sem prebrala res veliko in v teoriji obvladam skoraj vse, ampak prenesti to v prakso, je pa kar težko. Tudi mi je jasno, da sadje ni ok, ampak ne vem, kaj bi bilo zjutraj najlažje pojesti, tako da je za prvo silo in da ne zaužijem preveč kcal, ker potem imam naslednji obrok v službi. Mogoče je težava mojega jedilnika tudi to, ker nisem mesojeda. Vztrajam še naprej, motivacija za izboljšave je.


Današnji jedilnik:

DAN 18: ČETRTEK, 21. 4. 2016

OBROK 1
jabolko

OBROK 2
sardele v olju 90g
korenje, kumare

OBROK 3
losos 125g
maslo 50g
brokoli
jajce 2x

POČUTJE
Danes zjutraj je bila spet kar velika lakota, ampak ker imam konkretni obrok potem v službi okrog 9ih, zjutraj ne želim pojesti nekaj preveč kaloričnega, ampak nekaj kar je za prvo silo. Nekateri na lchf pijete zjutraj kavo, ampak jaz je ne maram in ne vem s čim bi jo lahko nadomestila. Sicer pa sem danes arašidovo maslo nadomestila z dvema trdima kuhanima jajcema in je bil obrok res nasiten.
Zavedam se, da je moj jedilnik laičen in mogoče celo popolnoma zgrešen, ampak stremim k izboljšavam in nabiram informacije. Koristni so vsaki nasveti in komentarji glede mojih napak.
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor Pe apr 22, 2016 20:09

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

DAN 19: PETEK 22. 4. 2016

OBROK 1
jabolko
žlica arašidovega masla

OBROK 2
tuna 80g
olivno olje 20g
paradižnik, kumare

OBROK 3
jajca 5 manjših
bučno olje 10g
brokoli
maslo 40g
žlica arašidovega masla

POČUTJE
Po tretjem obroku sem bila še vedno lačna in sem pojedla arašidovo maslo, ki me je nastilo do zdajle in še vedno sem sita. Zjutraj sem bila konkretno lačna in bi šla s praznim želodcem res težko naprej, zato sem pojedla zopet jabolko in arašidovo maslo. Sicer je počutje ok, migam tudi vsak dan, sicer v obliki hitre hoje (1-2 uri), ampak trenutno mi je to zadosti. Ponosna sem, da sem prišla do konca tedna brez prekrškov z oh-ji (ok, razen jabolka zjutraj, ampak v primerjavi s prejšnjimi grehi to ni nič). Zdaj pa tako naprej.
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor So apr 23, 2016 19:40

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Danes sem opravila okvirne meritve, samo da vidim, če sem na pravi poti ali ne in sem popolnoma razočarana. Ne vem kako je mogoče, da se mi je ob tako striktnem pazenju na vnos kcal in ustreznih (?) živil, v zadnjem tednu povečal obseg na vseh delih telesa za 0'5 cm (stegna, boki, roke). Popolnoma sem izgubila motivacijo. Tudi z lchf prehranjevanjem se trudim že skoraj pol leta in v tem času sem pridobila okrog 5 kg, in kolikor izgleda, to ni zame ali pa enostavno nimam pravega pristopa. Vse te mesece imam tudi občutek kot da se nekako mučim in silim telo v nekaj, kar mu ne ustreza. Ampak ob vsej prebrani literaturi so mi načela in učinki lchf zelo všeč, ampak rezultatov nikakor ni in ni. Verjetno bom nazaj vpeljala oh-je (kosmiči, riž, ajdova kaša, prosena kaša) in poiskala kakšen drug način hujšanja, saj je zdaj preteklo res že kar nekaj mesecev odkar se trudim z lchf, ampak učinka enostavno ni takšnega, o katerem berem. Ves čas je prisotna neka obremenjenost, napetost, viška energije ni. Bolj ko berem, bolj se mi zdi, da znam manj. Današnji dan torej popolnoma nemotivacijski.
<< x

tinmar

Pleničar

Vnosov: 80

Pridružen: Sr mar 24, 2010 18:03

Odgovor So apr 23, 2016 20:27

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

jaz bi za začetek umaknil jabolko, arašidovo in bučno olje..namesto njih pa avokado, lešnike in olivno
<< x

bella87

Pleničar

Vnosov: 34

Pridružen: Pe jan 31, 2014 21:29

Odgovor So apr 23, 2016 20:44

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Verjetno imam tudi kalorični vnos previsok. Imam na sumu tole arašidovo maslo, da mi hitro nabije kalorije. Ampak problem je, da sem enostavno lačna po tretjem obroku in tole maslo me fejst nasiti in mi potem ni potrebno nič več jesti. Mislim, da imam jedilnik res popolnoma zgrešen in ga bo potrebno postavit na novo. Kljub temu, da sem o lchf prehrani prebrala skoraj vse, se mi pa pri sebi zdi to uresničevanje kot nekakšno sizifovo delo. Bolj kot nekaj gradim, hitreje se mi sesuva. Oh ja, no malo sem se morala izpovedati. V glavnem, treba bo narediti neke spremembe in iti novemu tednu naproti.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne apr 24, 2016 18:26

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Že Gašper ti je nekaj postov nazaj napisal, da je izbor živil napačen. To kar ješ je daleč od pravega LCHF. Če ti je cilj zdravje in izgubit nekaj kg maščobe se drži osnov: jajca, meso, dodatno maščobe (maslo, kokos, avokado, olive( in nekaj zelenjave. Pozabi na oreščke in sir.
<< x

miki80

Posting Freak

Vnosov: 1279

Pridružen: Sr nov 11, 2015 18:14

Odgovor Ne apr 24, 2016 21:04

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

Jaz vidim večji problem v prvem obroku....takoj neke hidrati...garantirana lakota čez nekaj ur :)
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.