Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
One More praznična ponudba DARILO ob nakupu Maxximum Pure Whey okus jabolko/cimet
 
Danes je To jan 16, 2018 16:09

KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor To jan 02, 2018 12:18

KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Slika

Na forumu smo v preteklosti že imeli nekoga, ki je sodeloval na $250k Challenge-u na strani bodybuildingcom, letos pa sem se po pravkar zaključenem Mission: Possible izzivu, odločil sodelovati tudi sam. Zadeva traja 12 tednov, od 1.1. do 8.4.
V izziv vstopam povsem eksperimentalno, saj bom prvič po petih letih kar sem na ketogeni prehrani poskušal s pridobivanjem mišične mase.

Ključne spremembe, s katerimi sem začel:
- obrok pred treningom; do sedaj sem treniral na tešče in redno izvajal intermittent fasting

- več dnevnih obrokov (vsaj 3 - 4 za začetek); do sedaj sem imel max. 2
- uvedba beljakovinskega šejka (whey) neposredno po treningu
- vnos beljakovin vsaj 1,5g / TT
- dnevni vnos omega3: 10g
- zmanjšati pogostost treningov (zadnje leto in pol skoraj non stop ); omogočiti regeneracijo in rast

Ideje, spremembe in novosti bom sproti objavljal, zgoraj napisano je zgolj odskočna deska. Zavedam se, da bo potrebno tako vnos makrohranil in tip treninga menjavati, poskušati in opazovati kaj boljše deluje. Ampak to je zame tudi najpomembnejše pri tem izzivu, čeprav je na voljo zelo kratek rok in vprašanje kaj se bo v tako kratkem času sploh pokazalo.

Slika
zaloga
<< x

Zeus7

Pleničar

Vnosov: 99

Pridružen: Ne jan 25, 2015 11:05

Odgovor To jan 02, 2018 13:12

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Lepo je najt nekoga iz svoje države, ki sodeluje na istem izzivu. Vso srečo!
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor To jan 02, 2018 13:28

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

hvala!
res lepo vedet, da je še nekdo od naših ;) če imaš instagram in željo, se lahko poveževa: https://www.instagram.com/406coupe.si/
<< x

Zeus7

Pleničar

Vnosov: 99

Pridružen: Ne jan 25, 2015 11:05

Odgovor To jan 02, 2018 13:37

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Sledim ;) Ajde, grema do konca, da pride glavna nagrada v Slovenijo.
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor To jan 02, 2018 13:51

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

ni predaje! :) srečno tudi tebi, uživaj v "procesu" Slika
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor To jan 02, 2018 20:31

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Drugi dan in drugi trening spravljen pod streho. Včeraj sem treniral roke v domačem fitnesu, danes pa so ponovno odprli javnega, tako da sem se zapeljal na trening hrbta in trebuha

HRBET (superserije) + TREBUH
SS: zgibi na drogu + veslanje s palico v predklonu
SS: veslanje na škripcu sede + T-bar veslanje
Super rowing machine
Lat pulldown ozki "v" prijem
Powerbar poteg na prsi
SS: lat machine convergent + pulldown na kablih z iztegnjenimi rokami

Dvig nog v visečem položaju
Naprava za trebuh

Ker sem dolga leta treniral zjutraj na tešče, se še privajam na obrok pred treningom.
Današnji obroki:

1.(pred treningom): 3x jajce, maslo
+ whey po treningu
2. 3x jajce, maslo, špinača, mocarela | dodatki: multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.
3. 3x jajce, 5g omega3, zelje
4. riba, avokado, oljčno olje, zelena solata, 3g omega3 | dodatki: multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.

Jutri imam zadnji dela prost dan in glede hrane ne bo težav, bolj zanimivo bo v četrtek, ko ponovno začnem s tereni. Pred tem moram še najti plastične posode za hrano, ki so bile v penziji zadnjih nekaj let Slika

Zjutraj prvi tedenski trening nog (osredotočenost na kvadriceps in meča)

Slika
v Lidlu so bila jajca in avokado v akciji
<< x

Sneijderman

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 287

Pridružen: Ne mar 22, 2015 08:31

Odgovor Sr jan 03, 2018 13:23

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Se ne začne 15 januarja?
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor Sr jan 03, 2018 15:45

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

s temi datumi je cela zmešnjava in tudi ostali so zmedeni. registracija in slike "prej" sprejemajo od 1. - 14. januarja. Poleg tega pa so imeli tudi pred prijavo, ki se je začela že konec decembra. Nato je bilo treba čakati do 1.1., da so sporočili kateri #hashtag je treba imeti na papirju ob slikanju.
Očitno pa se tedenski izzivi res začnejo komaj 15. ker ta teden niso zadali še nobene t.i. naloge.
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor Sr jan 03, 2018 18:16

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Kot sem zapisal včeraj, sem današnji zadnji dan dopusta izkoristil za trening nog. Prvi obrok po protokolu: 3x jajce, maslo.
Za napitek pred sem izbral Fireblaster + 10g citrulin malata. Ta kombinacija vsaj na meni deluje odlično, posebno potem ko sem imel prejšnji teden popolno pavzo od kofeina in ostalih stimulansov.
Ko sem treniral na tešče sem predvsem za trening nog dodal tudi MCT v prahu, sedaj ko imam obrok z maslom ne vidim potrebe po tem.

Slika

Današnji trening: NOGE #1 (4-5 serij)
Back squat
Front squat
Superset: leg extension + sissy squat
Calf raise on smith machine
Lunges on Smith m.
Seated calf raise
Horizontal leg press

Danes sem v bistvu jedel samo jajca
1.(pred treningom): 3x jajce, maslo
+ whey + mleti orehi + kokos po treningu
2. 3x jajce, špinača, kuhan pršut, grana padano | dodatki: 5g omega3, multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.
3. 3x jajce, 5g omega3, zelje
4. 4x jajce, avokado, oljčno olje, zelena solata | dodatki: 5g omega3, multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.

Jutri se začenjajo težji dnevi. Budilka ob 4.00, protokol (obrok, preworkout, trening) in nato prvič letos v službo. Urnik na srečo ne bo daljši od 8h, zato bom poleg šejka za po treningu vzel s sabo samo en obrok.
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor Če jan 04, 2018 18:34

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Vrnitev v realnost in na delo sovpada z zbujanjem v nenormalnih urah. Dobra stran tega je, da vsi še spijo in je v zraku prav poseben mir. To je tudi čas, ko si pred treningom, med pripravo obroka ali pitjem napitka pred treningom zavrtim video s fitnes tematiko. Zadnje čase redno spremljam youtube kanal Vintage genetics, nizozemskega klasičarja Wesley Vissers-a. Danes sem namesto mojih standardnih superserij, treniral po njegovem načinu - complete shoulder workout.

Slika

RAMENA
Military press sede (5 serij)
Front dumbbell raise (3 serije)
Side dumbbell laterals (4 serije)
Inclined side dumbbell laterals (3 serije)
Lying dumbbell laterals (4 serije)
Reverse machine flyes (3 serije)
Barbell shrugs (4 serije)
Dumbbell shrugs (3 serije)

Kardio na kolesu: 20 minut

Obroki:
1.(pred treningom): 3x jajce, maslo
+ 30g whey po treningu
2. 3x jajce, 5g omega3 (obrok v službi)
3. 3x jajce, 5g omega3, špinača | dodatki: multivitamin & mineral
4. piščanec, zelena solata, avokado, oljčno olje | dodatki: 5g omega3, multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.

Zjutraj ali zvečer delam vakuum vaje za trebuh.
Jutri ponovno v zagonu ob 4.00 zjutraj, treniral pa bom prsi in triceps.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 61234

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jan 04, 2018 19:37

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

kok mas to beljakovin skupaj?
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor Če jan 04, 2018 20:24

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

danes, na grobo izračunano, nekoliko več zaradi večje količine piščanca - 190g beljakovin, kar je več kot 2g na kg TT. se pravi dosti več kot sem si prvotno zadal
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 61234

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe jan 05, 2018 13:46

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Po moje ok
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor Pe jan 05, 2018 18:25

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Torej nadaljujem tako, čeprav se v želodcu in prebavnem traktu kar dogaja (povečana napihnjenost, plini). Izgleda, da je bila kar velika sprememba za telo in se mora spet malo privadit na povišane makronutriente (beljakovine). Najbolj me muči občutek polnosti. Na klasični keto mi je bilo všeč občutek praznega želodca (fasting), predvsem med treningom.

Danes ponovno v fitnesu na vse zgodaj in trening:

PRSI + TRICEPS
Peck deck flyes
Inclined bench dumbbell press + cable flyes
Dumbbell flyes + cable crossover rise
Superinclinated chest press machine
Vertical chest press machine + rope pushdown
Triceps machine behind neck ext. + dumbbell extension behind neck
Dumbbell skullcrusher + cable overhead extension

Kardio, kolo: 20 minut
Kardio za enkrat ostaja, 2x na teden po koncu treninga z utežmi.

Kombinacijo prsi + triceps in hrbet + biceps delam komaj nekaj tednov in v obeh primerih mi gre dosti slabše pri rokah, kot če treniram biceps + triceps. Čez nekaj časa se bom verjetno spet vrnil k treningu rok posebej.

Jutri imam dela prost dan in drugi tedenski trening nog s fokusom na zadnjo stegensko mišico in meča.
<< x

LoGiQuE

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1282

Pridružen: Sr okt 23, 2002 11:05

Kraj: Koper

Odgovor So jan 06, 2018 17:09

Re: KetoMass eksperiment - 250kChallenge

Sobota, ne preveč lepo vreme, ampak vseeno je super, če ni treba v službo :)
Danes zjutraj sem se počutil še zelo sit in poln, zato sem se odločil, da ne naredim obroka pred treningom. Tako sem po enem tednu ponovno imel trening z utežmi na tešče. Sicer super počutje. Tudi spanca je bilo minulo noč nekoliko več.
K Fireblasterju sem dodal 10g citrulina in MCT prah. Sledil je, vsaj po mojem mnenju, odličen drugi tedenski trening nog

NOGE #2 (zadnja stegenska mišica; 4-5 serij)
Leg curl (pred vsako serijo 20s zadrževanje bremena v zgornji poziciji)
Single leg curl (tudi tukaj 20s zadrževanje bremena) + superserija izmenično vsaka noga
Stiff-legged deadlift w. dumbbells
Stiff-legged deadlift w. barbell
Seated calf raise
Horizontal leg press machine calf raise
Adductor machine
Abductor machine
Standing calf raise on Smith machine

Po treningu praznični Iso Whey Zero jabolčna pita, ki mi je izjemno všeč in pol ure kasneje obrok.

Slika

1. 5x jajca, špinača, mocarela, low carb mandljeva palačinka | dodatki: 5g omega3, multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.

2. 5x jajca + 5g omega3

3. piščanec, solata, avokado, oljčno olje | dodatki: multivitamin & mineral, MSM + vitamin c.

Danes sem imel sicer obrok manj, ampak so bili trije malo bolj konkretni kot sicer.

Jutri pa počitek, prvič ta teden in upam da bo dovolj.
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Seevil viličarji One More RAZPRODAJA
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.